• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-06-19 19:58:00 följande:
    var in till stan idag och hade tänk passa på att prova väst men då hade ju festprissen stängt...hmmm ringde och kollade om dom hade västar hemma och säger då ja men då åker vi inte på torsdag man tycker ju att hon borde sagt till att dom stängde tidigare....men vi var även på Greens guld och kollade på ringar och dom var så schysta att dom beställde hem en ring så att vi får se orginalet för hon erkände själv att det var svårt att se på just den atrappen hur den verkligen kommer se ut.Toppen första affären som förstår att man inte gärna slänger ut flera tusen osett...
    Vi har också köpt därifrån, tycker donm är duktiga där.
  • FruT 080808

Fick hem min klänning i går och den sitter så perfekt oh är så otroligt vacker. Är verkligen supernöjd! Men tullavgiften blev verkligen dyr, hade inte trott på så mycket. *suck*
    Men det var det värt när jag såg klänningen.

• jelikr

Hoppas ni alla har och får en skön midsommarhelg.
    Vädret blev ju iaf betydligt bättre idag än befarat

• miapias

jag har jobbat hela helgen..går på semster om 1 timme..jippie!!!

• grabbarna

vad härligt! själv har jag bara semester i 4 dagar veckan före bröllopet men jag jobbar bara 50% och pluggar 50% så jag är inte på jobbet så ofta *s*kändes meninslöst att ta semester när jag ändå måste plugga som vanligt.

men kvällen igår blev kanon, vi var i ngr kompisars sommarstuga och kunde sitta ute på bryggan och äta= kanon tills knotten jagade in oss

miapias skrev 2008-06-21 13:04:52 följande:
    jag har jobbat hela helgen..går på semster om 1 timme..jippie!!!
  • grabbarna

idag har vi varit och lyssnat på solisten i kyrkan och shit vad mäktigt det blev när han står på läktaren och spelar gitarr och det liksom svepte ner över en..men guud vad flummigt det låter men det kommer bi kanon han är helt otrolig på att spela gitarr..sången var inte lika klockren men det märkte han själv och han kommer garanterat öva som en galning så vi är inte ett dugg oroade....

• miapias

jag läste i tidningen att det är brudpar kl 15:00 före oss och sedan 17:00 direkt efter oss....

Blir det inte lite tajt om tid!? Man vill ju kunna stå på kyrktrappan o ta emot hyllningar...men då ska väl nästa in!?

• 73an

Vi har också så tajt mellan vigslarna. Prästen vi har sa att hon önskade att det var 1 !/2 timma mellan. Därför ville hon att vi hellre var någon minut sen än någon minut tidig.Nu vet jag inte säkert om det var någon vigsel efter oss, men före är det iaf.

miapias skrev 2008-06-23 16:35:42 följande:
    jag läste i tidningen att det är brudpar kl 15:00 före oss och sedan 17:00 direkt efter oss....Blir det inte lite tajt om tid!? Man vill ju kunna stå på kyrktrappan o ta emot hyllningar...men då ska väl nästa in!?
  • FruT 080808

har nu bild på klänningen och ungefär hur vår tårta kommer se ut

Svar på tråden ny övikstråd