• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • jelikr

Fina bilder miapias
    Visst är det kul med bilder från hela dagen.
    Vår fotograf var med från morron till sena kvällen och det är såååå kul.
    Vi har inte fått massor av bilder men ca 150 stycken kanske.
    Många bilder från tex festen blir ju rätt lika så huvudsaken är att man har lite från allt som händer.

• grabbarna

vilka jättefina bilder...

nu har vi varit bortrest ngr dagar och hälsat på han som ska viga oss han är nämligen gift med sambons syster så nu har vi gått igenom ordningen så vi vet programmet i kyrkan, vi har ju ganska kort program iom att vi inte har ngr psalmer men vi har 3 solosånger istället.

det närmar sig så nu ikväll har jag gjort vigselprogrammet...

• miapias
    jelikr skrev 2008-07-18 14:09:44 följande:
    Fina bilder miapiasVisst är det kul med bilder från hela dagen.Vår fotograf var med från morron till sena kvällen och det är såååå kul.Vi har inte fått massor av bilder men ca 150 stycken kanske.Många bilder från tex festen blir ju rätt lika så huvudsaken är att man har lite från allt som händer.
    Ja vi ska ge alla en tom CD skiva så man kan få kopior
  • FruT 080808

Hade möhippa i fredags och det blev så lyckat! Trots en liten skada på axeln men det får man väl räkna med Men är så nöjd. Vi hade roligt och åt gott. Återkommer senare om hur det var (om jag hinner vill säga) *S*

• grabbarna

kul..ja det är nära för oss nu...

om ni kikar i tidningen i morgon är jag tämligen säker på att ni får se en bild från min möhippa

Vi åkte nämligen häst och vagn genom Docksta igår och det var ju docksta dagen och knökat med fullt och tror ni inte på sjutton att det var en journalist från tidningen där också som högg direkt och tog kort..snacka om bonus för tjejerna

sedan sjöng en man där björkarna susade som serenad för mig och det var tänkt nåt mer också men hästen blev lite orolig så vi var tvungen att åka vidare och lika bra var det för han sjöng inte direkt bra om man säger så

Sedan fick jag en sminkning på make up store inne i stan tjejen hette Marianne och var jätteduktig det blev jättebra men inte en chans att jag kan göra likadant själv *s*

och sedan blev det middag på den indiska restaurangen..dom hade ett uppdrag också och det var att jag skulle erbjuda folk skjuts med en rullstol men iom häst och vagnen blev lite försenade han dom inte med det.

ja jag blev ju såklart utklädd också i en gammal brudklänningen, gardin som slöja, rosa fuskrosor som brudbukett och en brudväska men en rosa nappflaska med dryck och ett paraply jag var såå fin....

men måste säga att folk är väldigt trevliga som säger grattis och oh vad roligt till en vilt främmande människa så där...

FruT 080808 skrev 2008-07-27 09:00:09 följande:

Hade möhippa i fredags och det blev så lyckat! Trots en liten skada på axeln men det får man väl räkna med Men är så nöjd. Vi hade roligt och åt gott. Återkommer senare om hur det var (om jag hinner vill säga) *S*
  • miapias

vad roligt....möhippan är ett minne för livet...

• 73an

Jag har blivit hippad två ggr nu:) Förra lördagen så fick jag åka till Mjäla och rida islandshäst med ett par kompisar som inte kunde vara med på den "riktiga" hippan. Sen var det att göra sig fin och gå ut och äta och sedan en krogrunda. Att man sedan hade träningsvärk i flera dagar fick man ta.
    Igår var det dags igen. Det hade tydligen varit tänkt att jag skulle ha kört vattenskotter nere i hamn, men tur nog så ställdes det in, jag hade nog varit liite för rädd för att fixa det. Så efter lite mys hemma hos en av kompisarna med ost,kex och god dryck mm så bar det iväg på restaurang. Och sedan åter en krogrunda:)
    Tack och lov så har jag inte varit dålig idag för det har varit full fart. Vi har hämtat bord stolar + massor av andra saker och kört till festlokalen. Vi fick även börja med att städa där, men det kommer bli kanonbra när det är färdigt.

• miapias

vad spännande...lokalen ni hyr är hos en jobbar kompis till mig...hoppas ni får det trevligt..

• 73an
    miapias skrev 2008-07-28 18:35:36 följande:
    vad spännande...lokalen ni hyr är hos en jobbar kompis till mig...hoppas ni får det trevligt..
    Ja det är då otroligt vackert där, jag hoppas det goda vädret håller i sig bara.
Svar på tråden ny övikstråd