kul..ja det är nära för oss nu...
om ni kikar i tidningen i morgon är jag tämligen säker på att ni får se en bild från min möhippa
Vi åkte nämligen häst och vagn genom Docksta igår och det var ju docksta dagen och knökat med fullt och tror ni inte på sjutton att det var en journalist från tidningen där också som högg direkt och tog kort..snacka om bonus för tjejerna
sedan sjöng en man där björkarna susade som serenad för mig och det var tänkt nåt mer också men hästen blev lite orolig så vi var tvungen att åka vidare och lika bra var det för han sjöng inte direkt bra om man säger så
Sedan fick jag en sminkning på make up store inne i stan tjejen hette Marianne och var jätteduktig det blev jättebra men inte en chans att jag kan göra likadant själv *s*
och sedan blev det middag på den indiska restaurangen..dom hade ett uppdrag också och det var att jag skulle erbjuda folk skjuts med en rullstol men iom häst och vagnen blev lite försenade han dom inte med det.
ja jag blev ju såklart utklädd också i en gammal brudklänningen, gardin som slöja, rosa fuskrosor som brudbukett och en brudväska men en rosa nappflaska med dryck och ett paraply jag var såå fin....
men måste säga att folk är väldigt trevliga som säger grattis och oh vad roligt till en vilt främmande människa så där...
FruT 080808 skrev 2008-07-27 09:00:09 följande:
Hade möhippa i fredags och det blev så lyckat! Trots en liten skada på axeln men det får man väl räkna med Men är så nöjd. Vi hade roligt och åt gott. Återkommer senare om hur det var (om jag hinner vill säga) *S*