• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • Norrlandstös

Jag har tillkommit!
    Men vi har inget datum ännu... och kyrkor har vi några alternativ som vi funderar på. Men lovar att uppdatera!

Så var det detta med lokal till festen... någon som vet en schysst lokal som tar uppåt 90-100 gäster? Det vi har hittat hittills är Själevad, Bjästa, Gålsjö bruk(som är för dyrt), Björkudden (som är lite långt bort)...
    Tips???

• Jojjo82

Jag har kikat här ett tag, men är inte med på någon officiell övikslista :)
    Vi gifter oss 23 maj 2009 i Gullvik med fest i backhopparstugan

• RebeccaM

Jag är också ny!
    Vi gifter oss på nyårsafton i år i Själevads kyrka. Festen hamnar i Stensödens bygdegård.

• Lolailola

HEj!
    Vi ska gifta oss 1 aug 2009!
    Ska vi som gifter oss 2009 starta en egen tråd eller får vi bygga vidare på eran?

• jelikr

Kan inte svara för vad TS tycker , men jag tycker iaf att det väl är kul om Övikstråden fortsätter.
    Vi som hör hit fast redan gift oss kikar ju in lite emellan varven

• Lolailola

Vad bra då kan ni komma med goda råd till oss andra som planerar våra!

vi har varit och pratat med Hampnäs folkhögskola idag, där är det grymt vackert utomhus, tar upp till 100 personer, MEN lokalen kändes inte sådär super duper, nu var det ju dukat för skolmatsal. Sen så kändes det lite dyrt plus att hon som ansvarade för det inte var så överdrivet trevlig, kändes inte som hon ville "sälja in sig"

Vi har oxå problemet med att lokalerna är för små.

• miapias

gideå bruk är ju ganska fint..vet inte hur många gäster de tar..

• FruT 080808
    Lolailola skrev 2008-08-13 19:03:58 följande:
    Vad bra då kan ni komma med goda råd till oss andra som planerar våra!vi har varit och pratat med Hampnäs folkhögskola idag, där är det grymt vackert utomhus, tar upp till 100 personer, MEN lokalen kändes inte sådär super duper, nu var det ju dukat för skolmatsal. Sen så kändes det lite dyrt plus att hon som ansvarade för det inte var så överdrivet trevlig, kändes inte som hon ville "sälja in sig"Vi har oxå problemet med att lokalerna är för små.
    Hur många gäster ska ni ha då?
  • Lolailola

Vi ska ha 80-100 gäster. P har så stor släkt. O de flesta ställeena tar max 60.

• grabbarna

nej fortsätt på den här för allt i världen..alla vi på listan han ju gift oss nu och det vore synd om tråden bara stannade av...och ni vet...vi vet ju vad man INTE ska göra så vi kanske är en bra resurs

Lolailola skrev 2008-08-12 20:30:18 följande:
    HEj!Vi ska gifta oss 1 aug 2009! Ska vi som gifter oss 2009 starta en egen tråd eller får vi bygga vidare på eran?
Svar på tråden ny övikstråd