• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • miapias

vad roligt..vi kommer inte in i vår lokal förrän kl 18 på fredag..o innan 16 ska tårtan hämtas...jippie...hoppas på bra väder..

• grabbarna

kan man se/läsa om schlagerbaren nånstans

• jelikr
    grabbarna skrev 2008-07-02 11:19:59 följande:
    kan man se/läsa om schlagerbaren nånstans
    Ja gå in på www.schlagerklubben.nu och välj örnsköldsvik.
  • grabbarna

toppen tack..sökte men hittade inte...

nu är hår och smink ordnat har pratat med tjejen som ska hjälpa mig med håret idag och hon sminkar även och hjälper mig med klänningen så det blir super!

• miapias

jag var iväg idag och gjorde manikyr....det belv sååå fint...

• 73an

Va härligt:) Det börjar verkligen närma sig nu för er, känns det pirrigt?

miapias skrev 2008-07-02 18:46:33 följande:
    jag var iväg idag och gjorde manikyr....det belv sååå fint...
  • miapias

mmn det gör ju det..ikväll måste vi bara börja att träna vals...jag kan men inte B...

o sen ska vi handla...vi var o hämta kläder åt B på festprissen idag...ska prova skjortan igen ikväll...

• grabbarna

jag fick min klänning idag och jag vet inte riktigt vad jag tycker...visst den är fin och de broderier som blev är toppen men passformen vete sjutton vad jag ska göra åt...det är dom här sabla skenorna upptill över bysten som är helskumma dom står liksom ut av sig själv och det blir så fult under och mellan ungefär som veck samt att halterneck banden inte känns helt hundra, om jag böjer mig ner eller kutar lite står liksom överdelen som av sig själv och banden står ut från kroppen svårt att förklara men jag har lagt in en bild i galleriet

känns som att jag måste fylla upp bh:n med nåt för att den ska sitta bra fast att jag har samma bh som den jag måttade med men det glipar en hel del och jag ska prova om sån här tejp kan göra att halterneck bandet ser bättre ut men vete sjutton om det inte blir bättre utan skenor frågan är om man törs ta bort dom och prova

• jelikr

Ja det såg lite mysko ut. Det är ju viktigt att det känns bekvämt eftersom man ska ha den hela dagen och kunna röra sig rätt obehindrat.
    Jag vet bara inte vad du ska göra åt den.
    Kan du inte prata med en sömmerska om det där med att ev ta bort skenorna???

• miapias

hon som har sytt min kan säkert ändra lite i din..hon är duktig och inte allt för dyr...
    min sitter som gjuten...

Idag är allt i full speed..och att man är gravis o går som en sengångare hjlper inte heller till

Svar på tråden ny övikstråd