• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • miapias

på deckarsön finns det ju en del ställen...solbacken o det som är längre ut...där vet jag en som hade ett bröllop..det finns ju kyrka där oxå

• FruT 080808
    Lolailola skrev 2008-08-15 15:02:04 följande:
    Jag har hört 3000kr för Hörnettspaviljongen förut, och då skulle städning ingå!!!Jag har pratat med kompisar idag och dom sa bara positivt om lokalen, så jag försöker oxå få tag på ansvarig. Säg gärna till om ni hittar nåt nr I en sån lokal skulle vi kanske tom kunna bjuda ALLA vi skulle vilja bjuda hihih
    Jag tror svärmor kan ha nr till honom som rår om lokalen. Men han bor inte här i ö-vik. Men jag ska se om jag kan skaffa fram det.
  • Lolailola

Domsjögården skulle det ev bli festlokal såg jag i tidnignen i våras.
    Sen Gnistan är en stor lokal. för oss som har barn tycker jag den känns lite väl osäker då det är en stor stentrappa ner från festlokalen.

• Norrlandstös

Solbacken är ju jättefint, men som jag har förstått det så är det alkoholfritt som gäller om man ska vara där. Någon som vet om det stämmer?

Vad underbart det är att ha tillgång till all er kunskap om Övik!! Känns helt klart som en utmaning att planera ett bröllop 50 min från där man bor och i en stad som man bara känner till en del av... Så tack tack :)

• Norrlandstös

Hahahhaa... menar ju förståss 50 MIL och inget annat...

• jelikr
    Norrlandstös skrev 2008-08-17 22:48:00 följande:
    Hahahhaa... menar ju förståss 50 MIL och inget annat...
    Det lät bättre. 50 min bort hade det ju varit ren lathet om du inte kunde ta dig till Övik och kika
  • Lolailola

Nu har jag hört från Hampnäs och jag tycker verkligen inte bemötandet var bra. Hon bad oss flytta på bröllopet till slutet av aug eller tidigt i juni. Antingen vill dom inte ha oss där eller så vill dom inte ha några bröllop alls nästa sommar.

• miapias

men vad tråkigt....sådant bemötande är ju inte kul..vill de inte hyra ut eller???

• Lolailola

miapias: det kändes som om dom inte ville hyra ut. Nä,jag tycker inte bemötandet var bra så där vill jag inte hyra heller.

• Norrlandstös

Lolailola: Tyvärr är det min erfarenhet också. Fick prata med en annan på Hampnäs som var supertrevlig, men tyvärr verkar de som är ansvariga för just uthyrning och fester inte alls vara intresserade av att sälja...

Svar på tråden ny övikstråd