• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • Lolailola

Hampnäs: Jag ska få ett kostnadsförslag när kocken har gjort en meny, så jag meddelar så fort jag vet.

Låter ju som om Hörnettspaviljongen är riktigt bra Jaghar försökt ringa ett nr dit, men får inget svar. Någon som vet hur man får tag på dom?

• Jojjo82
    Lolailola skrev 2008-08-14 21:47:46 följande:
    Hampnäs: Jag ska få ett kostnadsförslag när kocken har gjort en meny, så jag meddelar så fort jag vet.Låter ju som om Hörnettspaviljongen är riktigt bra Jaghar försökt ringa ett nr dit, men får inget svar. Någon som vet hur man får tag på dom?
    Har fixat en större firmafest på hörnettpaviljongen. Vi var ca 150 st och jag måste säga att lokalen nästan kändes för stor... Det är ett väldigt stort dansgolv framför scenen, men om man är lite pysslig så kan man nog skärma av så att det blir lite mysigare.

Måste tyvärr också säga att vi är ganska missnöjda med personen som hyr ut lokalen, för han hade släppt in ett gäng pokerkillar i källarlokalen, så de kom upp och störde oss på festen :(
  • moche
    Jojjo82 skrev 2008-08-14 21:52:53 följande:
    Har fixat en större firmafest på hörnettpaviljongen. Vi var ca 150 st och jag måste säga att lokalen nästan kändes för stor... Det är ett väldigt stort dansgolv framför scenen, men om man är lite pysslig så kan man nog skärma av så att det blir lite mysigare. Måste tyvärr också säga att vi är ganska missnöjda med personen som hyr ut lokalen, för han hade släppt in ett gäng pokerkillar i källarlokalen, så de kom upp och störde oss på festen :(
    Jag är så förbaskat nyfiken på hur det ser ut invändigt,färger, hurdana stolarna är osv.
    Du som har varit där kanske kan stilla min nyfikenhet?Hurdana bord är det?Det låter ju onekligen väldigt svårt att duka snyggt?

Däremot så låter det ju inte alltför skoj med en sådan hyresvärd.
  • Jojjo82

Jag hittade några (dock inte så bra) bilder från den festen, som jag lagt in i mitt bildarkiv om du vill kika

moche skrev 2008-08-14 22:04:03 följande:
    Jag är så förbaskat nyfiken på hur det ser ut invändigt,färger, hurdana stolarna är osv. Du som har varit där kanske kan stilla min nyfikenhet?Hurdana bord är det?Det låter ju onekligen väldigt svårt att duka snyggt?Däremot så låter det ju inte alltför skoj med en sådan hyresvärd.
  • moche
    Jojjo82 skrev 2008-08-14 23:00:32 följande:
    Jag hittade några (dock inte så bra) bilder från den festen, som jag lagt in i mitt bildarkiv om du vill kika
    Gud vad du är snäll...lokalen verkar vara ganska mörk med träpanel på hela väggarna
    Jag får se till att kika in där nästa sväng vi far upp till övik.

Tackar och bockar!
  • Lolailola

Det ser ju onekligen stort ut! KAnske inte dom roligaste bord och stolarna..... Hmmmm o poker killar vill man ju inte ha!

• Jojjo82
    Lolailola skrev 2008-08-15 06:54:19 följande:
    Det ser ju onekligen stort ut! KAnske inte dom roligaste bord och stolarna..... Hmmmm o poker killar vill man ju inte ha!
    Det är väldigt stort där... Som sagt så var vi 150 st på dansgolvet där och det hade nog fått plats det dubbla! De använder lokalen annars som en mindre dansbana.

Fast det är en väldigt fin lokal. Bardisken är nybyggd i timmer, det finns ett stort sällskapsrum på nedervåningen med soffor och bord. Köket är GIGANTISKT och lämpar sig kanonbra för stora fester. På den vänstra sidan (om man står i dörren och tittar in) är det en upphöjning bredvid dansgolvet där alla borden står på bilden. Det är mycket fönster i lokalen. Dessutom har jag många trevliga minnen från den kvällen då det var då jag blev tillsammans med min blivande man Kan ju säga att garderoben får plats med minst två personer
  • Norrlandstös

Min ända fundering över Hörnettpaviljongen är dess lääge... Ni som varit där, man stör sig inte på lukten och omgivningarna??

Svar på tråden ny övikstråd