• Mrs Van Derkamp

Detaljer,jag älskar detaljer!

Hej!
    Jag tänkte vi kunde samla nya ideer och detaljer i en tråd,älskar detaljer!Mina tips är:

1:Guest Favours(små gåvor till gästerna)

2:Toakorgar(nödkorga med lite av varje inne på toan) samt myspys på toan,doftljus,fina lakan,toapapper m brudpar på,lyxiga tvålar

3:Välkomstkorgar på rummen/stugor(välkomstbrev,mousserande vin,choklad,blomma,frukt,miniralvatten,skiva med musiken under bröllopet

4:Skiva med förfrankerat kuvert som gästerna kan ta med hem och bränna och skicka tillbaka sina egna bilder till brudparet

5:Choklad(eller godis) och fruktbuffe med chokladfontän

Kom gärna med fler tips!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-27 20:49
    Obs,menade naturligtvis handdukar inne på toan!Inte vanliga lakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-27 20:51
    www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2410355.html

• Svar på tråden Detaljer,jag älskar detaljer!
  • Mattilda
    hungran79 skrev 2008-05-30 11:56:38 följande:
    jag har satt fast rosa dekorationshjärtan på sockerbitar... inte alla utan bara några som ska ligga överst i sockerskålarna. finns bild i mitt galleri.
    Ursäkta om jag går från Mrs Van Derkamps ämne en aning.
    Känns dock som att en smärre varning är på sin plats!

Låter farligt om nån tar av dessa bitar med dekorationshjärtan! Kan ju fastna i halsen och bli en otrevlig överaskning om någon gäst tror att dom är ätbara (alternativt drickbara). Har sett i andra trådar att många "ordnat" detta med hjälp av kristyr.
  • Celeste97

Enkla tofflor i olika storlekar till alla damer som får ont av de högklackade skorna senare på kvällen...

• tjejmaffian

Detaljer som vi tänkte ha:

Personliga m&m`s, foto-after eights, choklad m våra namn på, färska gelehallon, egna flask-etiketter, mm....

• Mrs Van Derkamp
    tjejmaffian skrev 2008-05-30 17:27:54 följande:
    Detaljer som vi tänkte ha:Personliga m&m`s, foto-after eights, choklad m våra namn på, färska gelehallon, egna flask-etiketter, mm....
    Vart får ni tag på såna där foto-after eights?Det lät häftigt!
  • BlivandeFruJohansson
    Mattilda skrev 2008-05-30 16:43:37 följande:
    Ursäkta om jag går från Mrs Van Derkamps ämne en aning.Känns dock som att en smärre varning är på sin plats!Låter farligt om nån tar av dessa bitar med dekorationshjärtan! Kan ju fastna i halsen och bli en otrevlig överaskning om någon gäst tror att dom är ätbara (alternativt drickbara). Har sett i andra trådar att många "ordnat" detta med hjälp av kristyr.
    Hjörtanen finns att köpa i vilken livsmedelsbutik som helst under bakavdelningen. Som dekoration på tex en tårta.. Gjort på socker som smälter, så inget som nån kan sätta i halsen av!
  • hungran79
    Mattilda skrev 2008-05-30 16:43:37 följande:
    Ursäkta om jag går från Mrs Van Derkamps ämne en aning.Känns dock som att en smärre varning är på sin plats!Låter farligt om nån tar av dessa bitar med dekorationshjärtan! Kan ju fastna i halsen och bli en otrevlig överaskning om någon gäst tror att dom är ätbara (alternativt drickbara). Har sett i andra trådar att många "ordnat" detta med hjälp av kristyr.
    det är sådanna hjärtan som är gjorda av socker och ska vara på bakverk.
  • DanKat

Länken fungerar inte, kan du testa lägga ut den igen?

• Mrs Van Derkamp

Gud vilken härlig sida du tipsade om "tjejmaffian"!

Hur mycket underbara saker som helst,vet du om dom leverar till sverige?Tänk om det kunde finnas en sån här affär i sverige..

www.foreverwedstore.com/

Svar på tråden Detaljer,jag älskar detaljer!