Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Oj de är ganska sent att göra de?
Eller har ni redan bokat en cateringfirma/restaurang och bara ska bestämma meny?
Ska ni sätta in annons i tidningen?
Efter som vi gifter oss med bara släkt närvarande ska vi sätta in en på Lördagen när vi gifter oss.
Mobilen kommer ringa hela dagen lång!
Så vi har sagt att vi ska ha telefoner avstängda tills efter själva vigseln
Vi kommer beställa maten från vår mataffär. Dom gör buffeér. ca 3 dagr i förväg vill dom ha beställningen, men jag kommer göra det imorgon.
Annons har vi inte haft en tanke på.
Okej vad smidigt!
trodde jag skulle ut och panik-jobba igår men var inget jobb utan möhippa. grundlurad helt enkelt
var en rätt mysig dag med lektion i kommunikation med hästar och sedan spa, sedan lite vin och middag i ett hus. glad att de hade fixat nåt. det som var lite märkligt var att ingen av mina vänner var där, inte ens tärnan. en kompis till min m2b verkar ha arrangerat, min brors fru var där och en tjej som jag och min m2b brukar umgås med henne och hennes kille (honom vi känner från början) hon är en skön tjej men vi har aldrig umgåtts bara vi. så där satt vi 4. kvällen självdog nånstans runt 11. försökte mig på en krogsväng men var bara trött och ledsen. spat var mysigt men hade klarat mig utan min m2bs kompis 1½ timmes utläggning om hennes coola möhippa. så slutresultatet är faktiskt ganska besviken. vet att det är mitt i semestern men inte en ända en?
Så tråkigt. Konstigt att dina kompisar inte var med, men vem vet, det kanske kommer en till.
Det är ju låååång tid till ni gifter er.
Hmm låter konstigt att inga vänner var där?
De kanske bara är lugnet för stormen
Vi får hoppas att dina vänner också planerat något!
mm, men jag tror knappast det. vet att många är bortresta. och själva åker vi till gotland på tisdag. så det tåget har gått för länge sen. undrar bara lite varför de inte kunde göra det en helg när folk kunde komma..
men som sagt är jag ju såklart ändå glad att malou som inte ens känner mig roddade ihop en liten möhippa. det var snällt.
Okej ja då förstår jag att de känns tråkigt!
Tur att du fick något då i alla fall
Ska du vara på gotland fram till bröllopet?
japp, ska vara där fram till bröllopet. och nån vecka efter. skönt att komma från stan och koncentrera sig på planering.
Jag ska bort några dagar nu i veckan.
Sen åker vi till Skåne en vecka innan vigseln
Är så skönt att vara på ett helt annat ställe och gifta sig tycker jag!
Man slipper vardagen lite!