• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • furillen

Fru Handal skrev 2008-07-09 23:19:37 följande:

Japp den 26/7 smäller det för vår del!Aaaahhhhh bara 16 dagar kvar, SHITTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De små fjärilarna som funnits i min mage ett tag har nu vuxit till sig KRAFTIGT!!!Men det ska bli en fantastisk dag, hoppas bara att man hinner klart med allt!Har fortfarande lite kvar att göra på kyrkobladen, beställa tårtor, lämna min m2b´s kostym på kemtvätt, små ändringar på klänningen, fixa dukar.... ja och lite till!Men vi har köpt all sprit till festen idag, skönt att det är avklarat!!!Lycka till ni andra, och hoppas att ni får fantastiska dagar!!!
    åh shit, är det bara 16 dagar till 26:e! jag gifter mig också då! jäklar vad vi har saker kvar att göra!
  • Brud28

Japp den 26/7 smäller det för vår del!Aaaahhhhh bara 16 dagar kvar, SHITTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De små fjärilarna som funnits i min mage ett tag har nu vuxit till sig KRAFTIGT!!!Men det ska bli en fantastisk dag, hoppas bara att man hinner klart med allt!Har fortfarande lite kvar att göra på kyrkobladen, beställa tårtor, lämna min m2b´s kostym på kemtvätt, små ändringar på klänningen, fixa dukar.... ja och lite till!Men vi har köpt all sprit till festen idag, skönt att det är avklarat!!!Lycka till ni andra, och hoppas att ni får fantastiska dagar!!!
    16 dagar är ju ingenting!!!!
    Tänk när man satt och gnällde över att de var 50 dagar kvar, de känns som en evighet sen!!
    Vi ska till Danmark 24 Juli och köpa alkohol, då ska jag även träffa frisören för första gången
  • Pyron

Välkomm till tråden.
    16 dagar är låååång tid jag har bara 9 dagar och ca 5 timmar tills vi går in i kyrkan.
    Hoppas du kommer trivas hos oss.

• Waersta

Och vi har 9 dagar och 5,5 timmar.

Pyron skrev 2008-07-10 09:29:49 följande:
    Välkomm till tråden.16 dagar är låååång tid jag har bara 9 dagar och ca 5 timmar tills vi går in i kyrkan. Hoppas du kommer trivas hos oss.Fru Handal skrev 2008-07-09 23:19:37 följande:
  • furillen
    Brud28 skrev 2008-07-10 05:44:20 följande:
    16 dagar är ju ingenting!!!!Tänk när man satt och gnällde över att de var 50 dagar kvar, de känns som en evighet sen!!Vi ska till Danmark 24 Juli och köpa alkohol, då ska jag även träffa frisören för första gången
    men, ska du gifta dig i danmark? det har jag missat?
  • Brud28

Va nej vi ska dit och köpa alkohol

• prd

Hejsan!
    Gifter oss oxå den 26/7
    Har panik just nu då jag fick redan på att svensexan för sambon blir 2dagar innan bröllopet.

Jaha då får jag fixa allt själv...med barnen varav en e handikappad(som en baby i kroppen) så det blir mycket lyft osv.
    Ska "bara" handla mat till 60personer samt träffa prästen och kantorn osv

Snällt eller hur...hmmm de har ju bara haft över 1år på sig

• furillen
    Brud28 skrev 2008-07-10 22:07:14 följande:
    Va nej vi ska dit och köpa alkohol
    aha, var för att du skrev att du skulle träffa frisören så trodde jag du skulle fixas där, alltså gifta dig där
    men då har jag inte helt missat nåt alltså!
  • furillen
    prd skrev 2008-07-10 22:25:37 följande:
    Hejsan!Gifter oss oxå den 26/7Har panik just nu då jag fick redan på att svensexan för sambon blir 2dagar innan bröllopet.Jaha då får jag fixa allt själv...med barnen varav en e handikappad(som en baby i kroppen) så det blir mycket lyft osv.Ska "bara" handla mat till 60personer samt träffa prästen och kantorn osvSnällt eller hur...hmmm de har ju bara haft över 1år på sig
    va tråkigt! senast en vecka innan måste väl ändå lite vara den osagda regeln?! stackars dig. man kan ju inte direkt göra nåt heller, han måste ju såklart få ha sin sexa även om de är dumma och planerar fel. jobbigt för dig att stå där med allt själv!
  • Brud28
    furillen skrev 2008-07-10 23:08:26 följande:
    aha, var för att du skrev att du skulle träffa frisören så trodde jag du skulle fixas där, alltså gifta dig där men då har jag inte helt missat nåt alltså!
    [/citat]

Ja jag skrev lite konstigt där kanske
    Frisören ska jag träffa i Ängelholm!
    prd skrev 2008-07-10 22:25:37 följande:
    [citat]
    Hejsan!Gifter oss oxå den 26/7Har panik just nu då jag fick redan på att svensexan för sambon blir 2dagar innan bröllopet.Jaha då får jag fixa allt själv...med barnen varav en e handikappad(som en baby i kroppen) så det blir mycket lyft osv.Ska "bara" handla mat till 60personer samt träffa prästen och kantorn osvSnällt eller hur...hmmm de har ju bara haft över 1år på sig
    Förstår att de känns jobbigt!
    De är ett tungt ansvar på dig då ju!
    Hoppas de blir bra ändå!
Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?