• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • Brud28

Fick hem ringen idag, den var jätte fin

• Pyron

Åhhhh så roligt.

Imorgon måste jag till VC. Jag har helt stopp i ena örat. Har provat med revaxör, men det blrv bara värre så nu hör jag nästan inget.
    Dom har spolat rent dom förrut. Tur att det händer nu och inte om en och en halv vecka.
    Men trist endå, jag måste ju jobba på huset.
    Vi håller på och ska klä in det i trä. Och helt plötsligt så har min släkt inte tid att hjälpa till. Så det är min man och jag som kämpar. Han mäter och spikar och fixar allt sånt. Jag sågar och håller.
    Nåja, hoppas jag får tid då det ösregnar.

• Brud28

De är inte långt kvar till din stora dag

Jobbigt att fixa med huset alldeles själva!

Hoppas de ordnar sig med örat!

• furillen
    Brud28 skrev 2008-07-08 09:34:54 följande:
    Vad roligt att allt börjar bli klart Skönt att både klänningen och ringen är på plats Hur går de för dig Furillen?
    jodå, sakta framåt... vi håller på för fullt med vigselprogram och festprogram. tar mycket längre tid än vi kunde tro. sen måste vi göra om bordsplacering och oj, allt möjligt.... svårt att hitta hur vi ska printa och fästa ihop programmen så det blir snyggt utan att kosta hur mycket som helst och utan att det tar veckor.. men det ska vi nog lösa! köpte en tiara igår. den var fin men jag är lite rädd att den är för mycket. fast det kan va att det bara känns så i butiken när man har jeans och platt hår så jag ska kolla mot klänningen imorgon.
    nu är det nära!!
  • Pyron

Åhhh sokigt med tiara-köp.
    Grattis.

Ja festprogramm och vigselprogramm tar tid.
    Nu måste jag ut och jobba igen.

• furillen

min slöja är rätt skrynklig, kan man stryka den tror ni?

• Pyron

Det tror jag. Mitt förslg är att ha svag värme och lägg ett lakan mellan slöjan och strykjärnet.

• Brud28

Häng in den i duschen efter att du duschat de kan få den lite slätare
    Men då måste man ha duschat ganska varmt för att de ska funka.

• Fru Handal

Japp den 26/7 smäller det för vår del!
    Aaaahhhhh bara 16 dagar kvar, SHITTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De små fjärilarna som funnits i min mage ett tag har nu vuxit till sig KRAFTIGT!!!
    Men det ska bli en fantastisk dag, hoppas bara att man hinner klart med allt!
    Har fortfarande lite kvar att göra på kyrkobladen, beställa tårtor, lämna min m2b´s kostym på kemtvätt, små ändringar på klänningen, fixa dukar.... ja och lite till!
    Men vi har köpt all sprit till festen idag, skönt att det är avklarat!!!
    Lycka till ni andra, och hoppas att ni får fantastiska dagar!!!

Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?