Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Jag har varit inne för att hämta ringen, men jag lämnade våra förlovningsringar istället, för putsning och gravyr i mannens.
Men på fredag, då kommer jag hämta dom.
I går (mitt under allsången) kom syrran och vi provade klänningen med torsletten, så nu vet hon hur den ska sys in.
Spännande.
Ikväll kommer en kompis hem och ska hjälpa mig att fixa och pyssla lite. Det kommer att bli kul, hoppas bara barnen inte krånglar.
Vad tråkigt att din pappa krånglar så mycket. Hoppas du kan glömma honom på DIN dag.
En sån där fotografering vill jag oxå göra, men nu är det för sent.
Kan man ha svarta skor på bröllopet, jag hittar inga nya, och de svarta jag har hemma är lagom höjd.
De kan du ha för de syns ju inte under bröllopsklänningen och sen passar ju svart till den klänningen du ska ha efter!
Om du köpte den du visade här?
Kul att pyssla lite
Jag måste också lämna in min för putsning, vad kostade de att göra där du lämnade in den?
Jag har ingen aning. Jag frågad einte.
Ja, det är den som jag visade här som jag har tänkt att ha efteråt, om den nu kommer. Den blev skickad från usa den 27 juni.
Oj ja då får vi verkligen hoppas den kommer!
Måste åka i morgon och lämna in den någon stans!
Där jag skulle lämnat den först skulle de ta tre veckor så jag skulle få den 28 Juli!
Att putsa ringen????
Ja de är helt knäppt men så länge skulle de ta eftersom de inte hade egen guldsmed!
Oj, vad konstigt.
Där var jag var frågade dom om jag ville hämta dom idag. Men se det gick ju inte eftersom jag jobbar. Så fredag tyckte jag lät bra.
Hoppas du hittar någon annanstans att fix ringarna.
Ja de gör jag nog, finns många smyckes affärer här
Vet inte hur jag ska göra med tårtan, om jag ska göra en själv eller ta dem jag beställt.
De kostar 640 :- då är de för 20 pers.
Vi tycker de är lite dyrt!
Ska nog göra egna marsipan tårtor.
Ska öva och göra några här hemma först
vi ska lämna våra ringar på putsning + gravyr för martin. det skulle ta en vecka. själva putsningen var gratis för vi beställde vigselring där, fast man var visst tvungen att göra nåt annant också eftersom det är vitguld. om jag inte minns fel kostar det 150:-/ring.
pyron, varför är det för sent för fotografering? tror det går rätt fort att få leverarat? när är det ni säger ja nu igen?
nu har jag nyvaxade ben. är helt j-la rödprickig (det blev jag inte förra gången) hoppas verkligen det försvinner till fredag annars har jag ett problem.......
Otur att de blev prickar när du ska fotas, men smörj med massa hudlotion så går de säkert bort
Är du fortfarande lika nervös inför fredagen?