• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • Brud28

Beställde ringen idag!
    Den kommer om en och en halv vecka
    Ändrade mig i sista stund till den som nu är i galleritet.

• Brud28

Beställde ringen idag!
    Den kommer om en och en halv vecka
    Ändrade mig i sista stund till den som nu är i galleriet.

• Brud28

Hjälp idag är de bara 30 dagar kvar!!
    Har pratat med hon som ska göra min tårta idag, i stället för rosa rosor ska vi ha gröna.
    Detta för att följa färg temat vi valt.
    Tror de kommer bli riktigt bra!
    Annorlunda om inte annat

• furillen

Idag kom jag äntligen iväg och beställde ring! nu är det gjort! har också köpt en tärnklänning till ett kommande bröllop (alldeles för dyr men oj vad fin! ville knappt ta av mig den i affären ) och så har jag ätit sushi och kollat sex and the city filmen med en kompis! bra dag helt enkelt

• Pyron

oj, vad ni har skrivit. Vad kul för er båda att ni har bestält era rinar.

Brud28: låter fint med gröna blommor på tårtan.

furillen: Då var ju klänningen ämnad för dig. Ibland ska man tydligen inte kolla prislappen. *ler*

Själv har jag haft en underbar dag med mina barn. Och min ena syrra kom och hälsade på så det blev picknick sen åt vi mat hemma hos syrran och då kom en annan syster. Det var jätteroligt.
    Men det känns som om det är nåt på G..eller oxå är det bara önsketänkande. Den ena syrran bor i Jönköping och den andra i Katrineholm, dom har kommit ner till oss, sover hos mamma.
    Mammas granne frågade om hon skulle köra oss imorgon, då säger mamma schhhh. Sen kom hon med någon förklaring om att hon och pappa eventuellt skulle ha gått ut och ätit, men han är ju på öland.

Rörigt men roligt.

Men Jag har en konstig känsla inför helgen, Just det ja, min ena kompis som är ledig imorgon kunde helt plötsligt inte träffa mig vilket egentligen var tänkt, men hon har en bra förklaring. Men Hmmmmm undra om det hänger ihop....

• furillen

ja det låter ju oundvikligen som något är på g

• Brud28

Furillen, roligt att du hittat en klänning!
    Var den filmen bra? Tänkte ev se den i helgen

Pyron, Hoppas du får en bra helg, vad som än dyker upp i helgen

• furillen

jag tyckte den var sevärd. inte jättebra men jag gillar ju verkligen serien så tyckte det va kul ändå! också kul med en biosalong med 99% tjejer som skrattar och applåderar och sånt. kul grej helt enkelt.

• Brud28

Familjen katt avlivades idag, han blev 21 år!
    De är inte dåligt tycker jag!

• furillen

nej det är verkligen en ålder för en katt!
    fast usch vad hemskt det är!

Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?