• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • furillen

Sue Ellen skrev 2008-06-21 17:21:26 följande:

Ja!!! Vi ska gifta oss den 26 juli, har börjat få fjärilar i magen nu... Men det känns så fantastiskt roligt allting. Hade oroat mig för att planeringen skulle vara jobbig men hittills är det bara kul. Håller på att göra bordsplaceringen just nu och den är såklart lite tricky.
    vad roligt att allt flyter på för dig!
    själv har vi en miljon saker kvar att göra. men såklart massa roliga saker också! och fjärilarna har funnits där flera veckor hos mig! (gifter mig också 26:e!)
  • Pyron

Mina frjärilar kommer inte.
    Just nu beror det på en skadad rygg. Har legat i sängen hela dagen, där gör det inte så förbaskat ont.
    Jag som hade så mycket inplanerat dessa veckor som jag inte har nåt jobb på. Nåja, det är bara att vänta och hoppas på det bästa. Om jag kan sitta upp i en halvtimme så är jag lycklig.

Vågar inte tänka på allt som måste hinnas med. Det är inte långt kvar till den 19:e

• furillen
    Pyron skrev 2008-06-21 17:51:11 följande:
    Mina frjärilar kommer inte.Just nu beror det på en skadad rygg. Har legat i sängen hela dagen, där gör det inte så förbaskat ont.Jag som hade så mycket inplanerat dessa veckor som jag inte har nåt jobb på. Nåja, det är bara att vänta och hoppas på det bästa. Om jag kan sitta upp i en halvtimme så är jag lycklig.Vågar inte tänka på allt som måste hinnas med. Det är inte långt kvar till den 19:e
    vad tråkigt Pyron! hoppas du mår bättre snart!
  • Pyron

tack, Jag kramade om ett av alla dagisbarn som jag har haft sen kunde jag knapt röra mig.
    Det blir väl att söka upp en kotknackare på måndag om det inte har gett med sig.

• furillen

vad ska ni ha för buketter?
    funderar på nu när jag fått lägga alla mina pengar på klänningen om jag ska avboka min brudbukett. jag har inget stort behov av en superproffsig bukett. det jag mest önskade mig var pioner. men nu funderar jag på att plocka en egen bukett istället. frågan är bara om det kommer finnas blommor i slutet av juli. och om det går att göra buketten dagen innan och få den att hålla sig för på bröllopsdagen kommer jag knappast hinna.

• Brud28

Ja de känns jätte tråkigt att hon fick de, men de är ju inte hennes fel att de inte valde mig... Man får ta nya tag

Furillen, tråkigt att din vän inte kommer!
    Och att hon inte sagt att hon ska flytta, de måste kännas tråkigt!
    Tycker synd om dig med alla motgångar!

Hoppas din rygg blir bättre snart pyron!

Och till sist välkommen till tråden Sue Ellen.
    Här är en till som står brud 26 Juli

• Pyron

Jag ska ha kallor. Vet inte riktigt hur det kommer att se ut, jag gav henne rätt fria händer.
    Det kommer att bli spännande.

Tack bruden.

Och sue Ellen välkommen till tråden. Ursäkta att jag inte sagt det tidigare.

• Brud28

Jag ska ha vita rosor och lite grönt i, väldigt enkel!
    Har heller inte lagt mycket pengar på buketten, de räcker med en lite enklare

Är osäker på om de finns pioner då, men du kan ju köpa ett par lösa pioner på en blomsterhandel och fixa i ordning en enkel bukett själv

• Brud28

Har ni köpt skor?
    Ligger en bild på mina i galleritet, måste gå in dom ordentligt hemma.
    Annars kommer jag få tidernas sko skav!

• Pyron

tårtan är ju kanonfin.
    För att inte tala om skorna. Dom är skitsnygga.
    Själv har jag inte hittat några skor, eventuellt blir det ett par svarta som jag har här hemma.

Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?