• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • Brud28

KSa ni göra egen sminkning?
    De ska jag, tycker de är svårt att bestämma färger på ögonskugga m.m
    Sen sak de ju vara bra kvalitet på de också, så de inte bleknar bort efter halva dagen!

• Pyron

Jag brukar ju aldrig sminka mig så det överlåter jag till mannens moster som även ska fixa mitt hår.

• Brud28
    Pyron skrev 2008-06-15 20:06:00 följande:
    Jag brukar ju aldrig sminka mig så det överlåter jag till mannens moster som även ska fixa mitt hår.
    Vilken tur att ha kontakter!

Jag får nog ge mig ut i affärerna och leta passande smink och öva lite hemma!
    Tur att man inte gör håret själv, som de var tänkt först!
  • Pyron

åhh det hade jag aldrig klarat, verken hår eller smink.
    Jag är helimpad.

• Brud28
    Pyron skrev 2008-06-15 21:47:31 följande:
    åhh det hade jag aldrig klarat, verken hår eller smink.Jag är helimpad.
    Håret insåg jag till slut att jag inte klara av, en dålig hårdag skulle jag aldrig reda ut.
    De kan ju i alla fall frisören göra!

Tror du att du kommer bli "hippad"?

Efter som de inte alls många som vet att jag gifter mig så blir de nog inget för mig.
    De tycker jag är skönt faktiskt!
    Är så feg av mig, skulle bara plågas
  • furillen

jag ska gå till frisör och få hår och make + make till tärnan. känns så galet lyxigt!!! och hur dyrt som helst. men allvarligt kommer det nog vara första och sista gången i mitt liv som jag kommer göra nåt sånt och det känns så himla kul! jag ser verkligen fram emot att bli fixad, annars hade det liksom blivit samma stil som alltid när jag sminkar mig själv. framförallt håret känns kul!

• Brud28

Ja de känns riktigt kul att få håret fixat kan inte ens föreställa mig hur de kommer ser ut

• Brud28

Ska boka bageri i morgon, bild på tårtan som jag vill ha finns på min sida

• Pyron

*asg* Furillen jag läste att ni skulle fixa en make (läs Man) hos frisören åt din tärna.
    Där ser man det går frammåt med salongerna.
    Eller oxå är jag bara otroligt trött.

Igår beställde jag blommorna, idag kom jag på att det kan ju vara trevligt att veta ungefärligt pris. Det kommer gå på ca 1000 kr. Då är det mina blommor, blommor till näbbarna och crousage (eller hur det stavas) till mannen och två små killar som oxå är näbbar.
    Helt ok pris tycker jag.

• Brud28
    Pyron skrev 2008-06-17 18:34:32 följande:
    *asg* Furillen jag läste att ni skulle fixa en make (läs Man) hos frisören åt din tärna.Där ser man det går frammåt med salongerna. Eller oxå är jag bara otroligt trött.Igår beställde jag blommorna, idag kom jag på att det kan ju vara trevligt att veta ungefärligt pris. Det kommer gå på ca 1000 kr. Då är det mina blommor, blommor till näbbarna och crousage (eller hur det stavas) till mannen och två små killar som oxå är näbbar.Helt ok pris tycker jag.
    Ja de var verkligen inte farligt , jag bokade brudbukett idag!
    För 325 kr, de priset är jag mycket nöjd över
Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?