• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • Pyron

jag vill ha bara en festblåsa.
    Sån där fotografering hade jag tänkt att göra men det blev för mycket pengar.

Så bra att du fick vad du ville ha.
    Vadå sent ute? Vi har fått besked om att vi måste beställa minst 3 dagar i förväg.
    Jag kommer dock beställa maten ca en vecka innan

• Brud28

När jag ringde så hade dm redan ett bröllop inbokat och sa att jag var tvungen att boka nu.
    Annars hade jag inte fått dom!

Jag tyckte också de var lite underligt!

• furillen

vi gjorde klart vår meny idag! kändes jättebra. det enda som krånglar när det gäller det är vinet. har inte hittat något som känns bra i våran prisklass än... men det ska nog också hinna fixa sig.

• Pyron

OK, då förstår jag att det måste vara beställt.

Furillen: hoppas ni hittar nåt gott vin.

idag ska jag maila denna affär: www.duosheng.cn/fen/index1.html

för att se vad det kostar att köpa skor och nägon liten klänning. Kanske även en liten väska.

• furillen
    Pyron skrev 2008-06-11 18:35:10 följande:
    OK, då förstår jag att det måste vara beställt.Furillen: hoppas ni hittar nåt gott vin.idag ska jag maila denna affär: www.duosheng.cn/fen/index1.htmlför att se vad det kostar att köpa skor och nägon liten klänning. Kanske även en liten väska.
    sitter på världens segaste telefonjacksmodem som inte hanterar bilder så bra men det den orkade ladda ner såg ju jättefint ut!!!
    jag var också i en affär på östermalm när jag letade brudklänning som visade sig bara ha massa fantastiska festklänningar! (man kunde låta sy upp brudklänning där) heter Milagro, ligger på Artellerigatan 40. så bor du i sthlm är det värt en sväng förbi! tror det var rätt pricy men snyggt!
  • Pyron

åhhh tänk om man bodde där. Men nu bor jag i Halmstad så det blir en bit att fara.

• Brud28

Den sidan verkade ha jätte mycket fint!
    Letar själv efter skor med ljus och lyckta.Är jätte svårt att hitta några!
    Vill inte ha för höga klackar.

• Brud28

Nu går tiden riktigt fort!!!
    På Lördag är de 6 veckor kvar om jag räknar rätt

• Brud28

Nu går tiden riktigt fort!!!
    På Lördag är de 6 veckor kvar om jag räknar rätt

Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?