Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
hej tjejer...
nu är det exakt 7 veckor kvar till mitt bröllop... wiiii..
snacka om att det kommer gå fort!!
var på min m2bs kusins bröllop igår. var riktigt fint. men satt ju bara och tänkte på mitt eget bröllop! samlade tips... :D
oj, bara 6 veckor kvar.
Idag har jag lånat den underkjol som jag ska hyra på bröllopet. Får låna den tills måndag, så jag kan testa om jga slipper att sy upp den nåt. Ska prova med olika höjd på skor, så jag vet vad jag ska köpa.
Sömmerska hoppas vi över, både syrran och jag syr en hel del och syrrans kompis har sytt några bröllopsklänningar, så den kostnade slipper vi.
Jag vill oxå gå på bröllop. Har inte varit på nåt liknande som vi ska ha. har varit på dop där det överraskades med bröllop. Och sen har jag varit på bröllop när jag var mindre men dom kommer jag inte ihåg.
Så hur mitt bröllop kommer bli är helt allas förtjänst här på BT.
åh, förrsten! fick ett så otroligt bra tips av en av gästerna vid mitt bord!!! vi tänkter sno det rakt av! istället för gästbok, videohälsning eller allt sånt man kan ha för gästerna att lämna sina hälsningar så lade de fram papper + kuvert. gästerna fick skriva något, lägga i kuvertet och sen skriva på kuvertet när det skulle öppnas. tex imorgon, ettårsdagen, efter andra barnet osv. han och hans fru öppnar fortfarande små brev från sitt bröllop nu 7 år senare och kan tillsammans minnas sin dag! fint va?!
Ja nu är de nära
De var en jätte fin ide med breven, måste va jätte kul att ha och läsa så här långt efter!
Man får verkligen massa tips här ifrån
Jag har fått flera tips som jag dragit nytta av i planeringen.
Hjälp nu har jag fått en ögoninfektion för andra gången på två månader!
Är jätte nervös att de ska komma tillbaka på bröllopsdagen nu
Då kan jag inte sminka mig och så blir jag jätte ljus känslig, hur skulle de se t att komma med solglasögon på bröllopsdagen...
oj, vad tråkigt!
håller tummarna för att det ska bli bra!
finns det inget du kan göra för att förebygga då?
vad tycker ni om väskan förresten?
www.bozzini.se/product.asp&news=&id=35-1514-8&label=Aftonväskor
nej man kan bara behandla när de bryter ut..
Jätte fin väska, perfekt storlek!
vilken snygg väska.
just nu letar jag kläder att byta om till vid 10 snåret.
kul att ni gillar den tärnan tyckte också den var fin så just nu lutar det ditåt!
Pyron, åh ska du byta om? jag ser så fram emot att få ha min brudklänning hela långa dagen! det är ju bara denna dag man får det
var på möte hos frisören idag. kändes rätt bra! sitter hemma hos mina föräldrar. modem via telefonjacket går saaaaaaaaaaaaakta....