• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • Boda 2008

Jag hade tänkt beställa klänningen från uppsalla för 3 800 kr men hittade samma klänning för 1 095 kr , vi få se om den passar....nervösss

• Pyron

Mm det är nervöst. hoppas att din passar.

Jag kollade på kläningar här i sverige, och den billigaste varianten som satt bra på mig skulle gå på ca 6000 så även om den måste sys om då blir det billigare, och nu får jag den precis som jag vill.

• Brud28

Boda 2008 skrev 2008-05-17 11:00:53 följande:

Jag hade tänkt beställa klänningen från uppsalla för 3 800 kr men hittade samma klänning för 1 095 kr , vi få se om den passar....nervösss
    De var en stor pris skillnad!
    Vi får hoppas att den passar
    Är de kyrkan du har på bild i galleritet som ni ska gifta er i?
    Den var fin , såg stor ut!
  • Boda 2008

Precis!...tycker inte om att spendera massa pengar för en gångs grej....men samtidigt så är det nåt man kommer att ha bilder på för livet...så, jag vill ha nåt vacker, men billigt

• Brud28

Pyron, är de din klänning du har på bild i galleriet?
    Den lila var också jätte fin!

• Boda 2008
    Brud28 skrev 2008-05-17 11:03:38 följande:
    Boda 2008 skrev 2008-05-17 11:00:53 följande:
    De var en stor pris skillnad!Vi får hoppas att den passar Är de kyrkan du har på bild i galleritet som ni ska gifta er i?Den var fin , såg stor ut!
    Ja, det är den Kyrka...vi hade egentligen bokat en annan Kyrka , Maria Magdalena, men vi hittade ingen restaurang i närheten som kunde ge oss ett bra pris...så först letade jag efter lokalen och sen Kyrka, det finns jo så många i stockholm så...
  • Brud28

Boda 2008 skrev 2008-05-17 11:07:27 följande:

Ja, det är den Kyrka...vi hade egentligen bokat en annan Kyrka , Maria Magdalena, men vi hittade ingen restaurang i närheten som kunde ge oss ett bra pris...så först letade jag efter lokalen och sen Kyrka, det finns jo så många i stockholm så...
    ja de kan jag tänka mig.
    Är du klar med all planering?
    Jag har ganska mycket kvar!
  • Pyron

Ja, de lila är näbbklänningarna som är klara.
    Sen den andra är bara en start från hur min kommer att se ut.
    Jag har gjort en massa ändringar, så att jag får den som jag vill.

• Brud28

Okej den var jätte fin tycker jag!
    Nu ska jag åka och shoppa lite
    Ha de bra i helgen alla brudar!
    Återkommer om jag hittar något av värde i stan

• Boda 2008

Vi har blivit klara med det mesta...nu är det bara att bestämma vad vi ska äta till festen, hur min buket ska se ut och hitta nån som kan göra bröllopstårtan..
    det mesta är nog lite mer nära bröllopet..inget man kan göra nu så att säga..

Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?