Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Tack, är jätte nöjd med båda.
Funderar på att ta med ett par bekvämare skor att bytta till senare på kvällen!
Dom syns ju inte under klänningen!
Var på vigsel i kyrkan idag till en kompis som gifte sig. De var sååå fina och det kändes att det inte är alls lång tid kvar. Om exakt tre veckor nu så äre bröllopsfest. Jag var helt slut efter vigseln idag och då var jag bara i kyrkan. Hur trött kommer man inte vara efter sitt eget bröllop. Men det kommer nog att bli suuuperkul. Längtar.
Ja man kommer nog vara jätte trött, när all nervositet och spänning som finns redan n har släppt!
De är så fint med bröllop, man får inte chansen att gå på bröllop så ofta!
Och snart står man själv där
Åhhh vad roligt med bröllop, själv har jag inte varit på något i vuxen ålder, så jag minns knappt nåt.
Jag tror oxå att man kommer att vara helt slut, så vi får se hur länge man klarar vara med på festen.
Jag var på min storasysters bröllop Januari -07
De var jätte kul
Vi har bestämt att åka till hotellet vid midnatt, man vill ju inte vara så slut att man somnar direkt när man kommer till hotellet!
vi tänkte nog också åka till hotellet vid midnatt. känns rätt lagom.
tack för omtanke!
ja, herregud vad det är nära nu! jag drömde värsta bröllopsmardrömmarna inatt. allt gick fel. vi kunde inte vara på vårat ställe, jag hade glömt skorna, inga blommor, det var något fel på klänningen och vi var superförsenade. ingen kom och vi skulle tvunget gifta oss innan midnatt för att ha rätt datum i ringarna så jag sprang helt genomsvettig i trappor till ett kyrktorn och försökte klä på mig klänningen själv.. var får man allt ifrån??
brud28 ja verkligen asfina skor!!!
Här är en till brud den 26 juli. Nästan klar med allt...
Killarna ska in och prova sina kläder och vi ska bestämma dekorationen på tårtan..
Annars är det klart..
Lite fjärilar börjar ge sig till kännas men dom ska vi nog råda bot på med en massa jobb. Längtar till semestern som börjar samma vecka.
Börja undra om jag missat nåt:) Det har jag säkert men vad ska en stackars brud göra:) Man har ju massor att tänka på.
Ha ha jag har plöjt igenom alla tänkbara scenarion i mina drömmar
Nästan varje natt drömmer jag om bröllopet!
Rosenbrud,
Skönt att vara klar med allt
Säkert något man kommer missa, de kommer jag i alla fall!
jag har oxå drömt mardröm inatt.
Jag drömde at när vi gick in i kyrkan så började det spelas musik och det var kyrkans ungdomsband som spelade någon hårdrockslåt och det var förskräkligt dåligt. När vi väl kom fram till prästen så hade han glömt att vi skulle komma, han trodde att det var ett dop. Han glömde hälften av det som skulle sägas, gästerna satt och pratade i telefon, någon stog upp och sjöng.
Dom enda som satt stilla det var barnen. hoppas at det kommer bli tvärt om när det väl är dags.