Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
fan jag är så förbannad på mig själv!!!!!!! åkte glatt för en sista provning och för att hämta min brudklänning som varit på justeringar hos en sömmerska. allt var tipp topp.. tills jag skulle betala.... 5500 skulle hon ha!!!!!!!! det är mer än vad klänningen kostade!! (4700)
det är fan helt sjukt! men såklart mitt eget fel som inte kollade det innan, men jag var liksom helt säker på att det skulle ligga inom min budget. tänkte att det kan ju absolut inte kosta mer än 3000 så det är inga problem. men fan 5500!!!! det är ju mera än vad många klänningar kostar! så nu är jag helt pank och fick låna pengar av mamma som var med.
sjuuuuuuukt dyrt misstag. och också är jag så arg att jag gjorde massa dutt bara för fint, broderingar och sånt. om jag bara låtit henne sy in den + sy axelband hade det säkert kostat hälften. fan också!
Ja de är ju fortfarande väldigt dyrt!
ja verkligen. kan liksom inte komma över att det kostade mer än själva klänningen! fyfan!
men ska försöka att inte låta detta paja min midsommar!
Josses 5500 svkr. det ar ju mega dyrt! Tyckte min var riktigt dyr. Kopte min klaning pa ett outlet o den var aldreles for stor sa kopte ett "alterations paket" hos Caroline Castigliano (lyxig designer studio har i London) for ca £220 (sadar en 3000 svkr) och tyckte det var skit dyrt.
Jaha dar ser man. Men det blev sakert jattefint!
kram
Vad trist hoppas det snart dyker upp nåt nytt.
Ja!!! Vi ska gifta oss den 26 juli, har börjat få fjärilar i magen nu... Men det känns så fantastiskt roligt allting. Hade oroat mig för att planeringen skulle vara jobbig men hittills är det bara kul. Håller på att göra bordsplaceringen just nu och den är såklart lite tricky.