• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • Pyron

Jag har å tagit biderna idag.Det gick jättebra. Jag tog bilder i torsletten, trosorna, strumbyxorna och skorna.
    Det blev jättefina bider.
    När vi var klara hade hon tagit ca 200 bilder. av dom skulle jag välja 14, det var svårt.
    Men vad roligt.
    Det tog lång tid men det var lillbrorsans tjej så vi pratade en del oxå.

Det kommer att bli sååå bra. Jag träffar henne inte innan så jag får dom samma dag som vi gifter oss, eventuellt dagen innan.

Har haft en kanondag.

Mannen blev tagen till sin svensexa. Har fått höra att han inte anade nåt. Fick oxå höra att ingen på hans jobb hade någon aning om att vi ska gifta oss. Konstigt, men så är det väl med karlar, dom pratar inte gärna om privatlivet. Fast när vi väntade barn berättade han. Nu börjar jag analysera...bättre att fråga imorgon. *ler*

• Pyron

Idag när jag kom hem så låg det en lapp i lådan där det stog summan 210 kr att betala.
    Min klänning fastnade alltså i tullen. Så jag åkte ner till posten för att hämta det. Men då viste han inget, han hade sett nån sån lapp innan. Så jag fick besked att återkomma på måndag.

• Brud28
    Pyron skrev 2008-07-04 19:17:39 följande:
    Idag när jag kom hem så låg det en lapp i lådan där det stog summan 210 kr att betala.Min klänning fastnade alltså i tullen. Så jag åkte ner till posten för att hämta det. Men då viste han inget, han hade sett nån sån lapp innan. Så jag fick besked att återkomma på måndag.
    Oj hoppas den inte kommit bort nu då!
    Den ligger säkert kvar i tullen!

Roligt att korten blev bra

Bara jag som inte gjort några och de blir nog inga heller..
  • Brud28

Jag får hämta min ring redan i morgon efter som vi ändå ska ner! Hoppas jag inte tappar den bland allt folk på konserten!

• Pyron

Hoppas att du får det roligt imorgon. Och att du inte tappar ringen.

• Brud28

Oj vad bra Bruce Springsteens konsert var!!!
    Helt underbart
    Var hemma klockan tre i natt så jag är lite mör

• Pyron

Åhh vad roligt. Är bara liiite avis.

Kolla i mitt galleri vad syrran fixat till mig.

• Pyron

Nä en gästbok.
    och en liten ringask, som ena sonen ska ha ringen i till sin pappa.

Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?