Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
Jag ska stå brud 28 Juli =)
Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
Vad gör ni andra?
ja, det känns mer och mer så. att om hon tänker sluta vara min vän för att jag sa att hon sårat mig då är nåt seriöst fel. varför ska man ha en sån "vän".
jupp, m2bn är bäst!
näää, såna "vänner" är inget att ha.
D ska se att de blir en fantastisk dag både med eller utan henne!
idag har jag värsta ångesten. f-n, jag kanske var för hård. borde nog inte skrivt mailet när jag var så arg. men ändå. det kan väl inte vara oförlåtligt att bråka?! vill ju inte helt förlora henne. känns helt overkligt hela händelseförloppet.
Du var inte för hård, om en relation inte klarar av bråk så är det inte nåt att ha, men samtidigt förstår jag din känsla.
Du får sätta dig ner och prata med henne om hur du känner det.
jo, det hade varit det bästa. men hon bor i eskilstuna. och jag stressar runt och gör det sista här för ikväll åker vi till gotland. jag har bett henne ringa när hon kommer hem från jobbet. får se hur det går.
Tror att hon förstår din reaktion!
Bara ni kan prata igenom de innan bröllopet, så kommer de säkert ordna sig.
Hon måste ju förstå att du blir besviken när hon inte ställer upp, de är ju de brudtärnan ska göra!
Får önska dig lycka till nu Furillen om du inte har tillgång till internet där på gotland!
Jag kommer inte ha tillgång till internet tre dagar innan känns tråkigt, man har nästan blivit beroende av den här sidan ju
ja eller hur!! jag har tillgång. men det går saaaaakta. modem över telefonjacket
kommer inte kunna hålla mig från att kika in men blir nog inte lika ofta