• Brud28

Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?

Är de fler än jag som gifter sig i slutet av Juli?
    Jag ska stå brud 28 Juli =)
    Just nu letar jag efter en restaurang som vi kan ha bröllops festen på!
    Vad gör ni andra?

• Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?
  • Brud28

Nu är de riktigt nära för dig Pyron!

• Pyron

usch ja, och jag kan konstatera att vi är helt två olika släkter, den ena sidan vill att allt ska vara planerat in i minsta detalj, medans den andra tycker att det löser sig. Jag tillhör den delen som tycker att det löser sig.
    För det gör det ju, gift kommer jag ju att bli. Sen om middagen tar två timmar eller tre, spelar väl ingen roll. om vi tar tårtan direkt efter maten eller lite senare, det beror väl påom man är sugen på tårta direkt efter eller om man vill vänta, det vet man väl inte nu?

• Brud28

Jobbigt att ha två så olika släkter!
    Min och sambons är så olik att min inte ens kommer vara där.
    Men de tycker jag är skönt för jag drar inte jämt med dom ändå!

• Pyron

Nu har vi dukat och fixat och ingen är sur på någon-- helt kanon.

Nu håller jag på och skriver ut festprogram, och jag ska fixa presentationstavlan.
    Sen ska jag sova, men det är en stund kvar tills dess.

Sen har jag tid att bli nervös och allt det där andra.
    För imorgon ska jag gifta mig.

• Pyron

just det ja, jag fick albumet med bilderna, dom är helt kanon.

Fotografens märke och namn var på framsidan av albumet så där satte jag en bit papper som var fin som jag hittat i en scrap-butik.

Det blev snyggt.

• jojo matte

vet inte om jag skrivt tidigare i denna tråd, men tror inte det. Gifter mej 26/7 :) shit.. d e nästa lördag.. vad tiden går fort. vigselprogrammen är klara.. menyerna ska printas och "sköras" upp :P de sista namnskyltarna ska fixas.. annars så känns det som det mesta är i hamn..

känner mej lite nyfiken på om jag har möhippa imorn.. det blir iaf svensexa då.. hoppas på det.. känns som att det är tillräckligt nära inpå.. men man vet ju aldrig. blir lite besviken om dom inte ger mej nåon hippa. men men..

• jojo matte

"skäras" upp ska det stå :)

lycka till imorn Pyron!!

• Pyron

tack, det känns som att det behövs nu, Tusen saker kvar...tror jag.

• Brud28

Lycka till idag nu Pyron!!
    Hoppas du får en helt underbar dag!

jojo matte,
    Hoppas du får din möhippa i dag

• jojo matte
    Brud28 skrev 2008-07-19 08:47:59 följande:
    Lycka till idag nu Pyron!!Hoppas du får en helt underbar dag! jojo matte, Hoppas du får din möhippa i dag
    kommer nog tyvärr inte få det då min ena tärna kommer hem från grekland idag nån gång. jag visste att hon skulle åka bort en vecka med sin mamma.. men hade inte fattat att det var just nu så jag får se om det blir något av det eller ej. man vill ju gärna att det blir nåt över det vanliga man gör så att man alltid minns den dagen. skulle nog bli rätt besviken om det inte blir nåt. men vet inte när dom skulle kunna ha tid med det.. gifter ju oss nästa lördag.. jag jobbar mån och tis. och sen är det ju allt det sista som ska fixas.. hoppas verkligen att dom är listigare ön mej :P

min h2b vart nappad för ca 15 minuter sedan :) fast jag visste ju om att som skulle ha det idag.
Svar på tråden Är de fler som gifter sig i slutet av Juli?