uff det där med ex alltså.. min blivandes ex, hade vi på släptåg i flera månader, allt fungerade nog inte fullt ut för henne, tycker idag bara synd om människan! O det mest tragiska är att hon har fått barn mitt i allt detta! Om hennes sambo som hon har barn med bara visste hur mycket hon trånade efter min blivande man! Ringde från badrummet (sambon hennes var i köket) o berättade hur mkt hon älskade min man, o s v osv.. hotade med att ta sitt liv om han inte gjorde slut med mig osv. ringde två på natten å berättade att hon stod på den o den bron osv osv.. o nu har hon barn med den där killen! tycker så otroligt synd om ungen o mannen hennes!
Vi fick hota med polisanmälan, då slutade hon att hålla på! Hon har en hel del hos polisen tydligen... obehagligt!!
Hon försökte tvinga min att skaffa barn med henne när de var ihop, tittade på hus som hon ville de skulle köpa, o hon tyckte att min svärfar skulle ställa upp som borgensman osv.. o så hade hon problem med vikten så alla normal viktiga tjejer var anorektiska osv osv.. Sambon fick inte onanera, eller ens stå när han var på toaletten, han var tvungen att sitta när han skulle göra nummer 1 osv.. han var otrogen mot henne om han onanerade, man har tydligen bara sex med varandra om man ska ha barn, å då enbart missionären, inga andra ställningar. Om man inte hade barn så skulle mannen få tömma sig så som hon kallade det, någon gång i månaden, men inte mer än så... jag har många många exempel!!