Jag vet inte, tror inte hon tänker alls... Det sjuka är att de skildes gemensamt, alltså båda ville skiljas, så vad har hon att vara bitter över? Hon har ju också en ny så varför orkar hon jävlas med oss? Sakerna har vi precis som du föreslog gett bort till/lånat plats av m2bs pappa som har stort hus, men allt fick ju liksom inte plats... Det vi slängde var de saker som vi egentligen inte ville behålla, men ändå, man kan väl höra av sig innan????
Oj vilken jobbig sits för dig... Nu har varken jag eller m2b nåt ex som vi var vän med innan och som vi umgås med så vårt bröllop blir exfritt, men om nån av oss hade det så fick man ju isf prata igenom det ordentligt. Visst, det är inte bara din dag, men det är tillräckligt mycket din dag för att slippa bjuda folk man egentligen inte vill träffa... Så känner jag iaf... Om hon dessutom klagat på att du tar för mycket tid, liksom hallå?? Jag skulle nog vara bitter över att behöva lägga pengar på henne... Hoppas din m2b vet hur mkt du uppoffrar för honom