• lovbritt

Tamponger och bindor!

Jag är lite nyfiken på vilka tamponger och bindor ni tycker är bäst. Själv gillar jag(om man nu kan tycka om nåt som har med mens att göra) Always bäst. Jag är lärare och min klass gjorde ett (ganska ovetenskapligt)test på tamponger och bindor. Apotekets produkter vann överlägset, vad tror ni om det?

• Svar på tråden Tamponger och bindor!
  • CyberPet

Ahaa! Såg nästan hemsk ut! :D

Har faktiskt provat natursvamp som "tampong" och det gick riktigt bra med mina slemhinnor, men nu är jag så van med bindor att jag inte riktigt kan vänja mig med varken tampongsnören eller annat som "sticker ut".

Petra

• TeaSpoon

Ellen-tamponger använder jag och är supernöjd!

• Miss lucky

jag har always bindor. Tycker att dom funkar väldigt bra, men jag ska gå in på apotektet och testa deras bindor. Kan vara värt att prova !!

• Señora A

Keeper såg ju urläskigt ut!!! :) Jag håller mig till bindor - Always.

• Jema

Jag har faktiskt aldrig provat Apotekets bindor eller tamponger, kanske något man skulle göra eftersom det verkar få bra respons här inne!
    Annars bruakr jag använda mig av Always.

Jema

• Freja

Tycker att Always är lite plastiga och föredrar Libresse. Brukar köpa något sådant paket för att de är singelförpackade = lätt att ta med.
    Annars används Apotekets ultratunna utan vingar.

Vad beträffar tamponger tycker jag inte att skillnaden är så stor. Brukar köpa någon storpack och då räcker det ett halvår/ett år.

/Freja :)

• Mollie

Always bindor och trosskydd andvänder jag. OB när det vankas bad eller så.
    Men blir lite nyfis på Apotekets varor efter allt gott här, är det någon som vet om deras bindor "håller" för flod-blödningar? (Helst ultra-modellen... ingen Pampers eller så tack!)

M

• vilma

bindor gillar jag inte alls... tycker det känns obehagligt när blodet rinner ur en..
    föredrar tamponger. brukar köpa jättebilliga på överskottsbolaget.. nåt finsk märke!

Svar på tråden Tamponger och bindor!