• lovbritt

Tamponger och bindor!

Jag är lite nyfiken på vilka tamponger och bindor ni tycker är bäst. Själv gillar jag(om man nu kan tycka om nåt som har med mens att göra) Always bäst. Jag är lärare och min klass gjorde ett (ganska ovetenskapligt)test på tamponger och bindor. Apotekets produkter vann överlägset, vad tror ni om det?

• Svar på tråden Tamponger och bindor!
  • Lill Anna  8/7-03

Jupps. Apotekets är bäst!! Deras produkter är mycket billigare och minst lika bra!

• decemberbrud 2002

Jajemen apotekets bindor, trosskydd och tamponger är helt klart bäst och dessutom billigast :) .

• CyberPet

Kan inte använda tamponger (för torra slemhinnor) så det är bindor som gäller för mig. Jag föredrar Always-bindor då de är smidiga, tunna och prasslar inte så förbaskat.

Petra

• lady@

OB Fleur, tyvärr testar jag inte så mycket olika, det blir av en vana att man tar samma för man vet vad man får..

• Mumin

Blåvitts tamponger och Libresses bindor gillar jag bäst.

• ullis_p

Libresse bindor. De är de enda som jag tycker sitter bra

ullis

• Åsa

Har inte provat så många varianter men av de jag provat så tycker jag Always ultra bindor är bäst (upplever att vingarna är längre på dem än på andra sorter) och bland tampongerna ob fleur (åtminstone den gamla sorten).

• Ellte

Apotekets tunna bindor utan konkurrens :D

• Saga 2003

Bindor eftersom tamponger inte passar mig som har sköra slemhinnor. Jag har alltid använt Libress men kanske vore Apotekets ett alternativ. Jag blir förb****d då jag tänker på hur dyra alla mensskydd är!!!

• Mira2003

Förut använde jag alltid apotekets tamponger och tunna bindor mm.
    Men nu Räcker det med apotekets trosskydd och min Keeper.

Svar på tråden Tamponger och bindor!