• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • SNOTCROW
    labbråttan83 skrev 2008-05-23 08:05:17 följande:
    Snotcrow: Fjärten och stjärten ha ha ha. Kul att det är fler som har samma dåliga (?) humor!
    Ja, det blir knappt bättre.. :)
  • SNOTCROW
    Anettan73 skrev 2008-05-23 08:15:09 följande:
    En arbets kamerat hade honom... Oc han var med hela tiden... Till sist känndes det som om hon hade känt honom i hela sitt liv sade hon..Jag ville ha honom men han var bokade den dagen... Nu har jag Carolie Jacobsen..
    Wow!
    Jag ska sluta fega, jag ringer snarast. Tack för att du delade med dig!
  • SNOTCROW

Anja:
    Det verkar vara ordentliga bestyr på din front! Precis som du skriver skulle ju bandet höra av sig om de helt plötsligt skulle avboka. Har du inte telnummmer till nån så du kan ringa och höra efter?
    Hursomhelst, jag tror att allt sånt där hör till planerandet. Angående klänningen så antingen går du ner, eller så går det säkert att fixa något med klänningen så den ska passa. Det blir säkert bra vilket som.
    Om du bestämmer dig för att gå ner så kan jag kanske ge dig lite tips och stöd, eller så. Jag läser till hälsoutvecklare, och även om min utbildning inte gör mig till en personlig tränare så har vi lärt oss väldigt mycket om träningsupplägg, kost och motivation.
    Men det är la inget fel på din motivation?? :D

• Hedebris

073-2542552

daniel berggrenssons nummer

ifall du vill ringa honom. han är supersnäll!

• Fysio

APAN HAR VARIT HÄR OCH PLOCKAT MIN SAMBO!!!!! Och jag själv har fått instruktioner om att ta bussen till Malmö kvart i tolv.... får ju panik av att sitta här hemma och kura nu... och ingen kan man ringa för det känns ju som alla andra gaddat ihop sig... någon här man kan få lite stöd av????

• Hedebris

hahaha! vad skoj!

vad kul att det börjar hända saker..

Fysio skrev 2008-05-24 09:17:51 följande:
    APAN HAR VARIT HÄR OCH PLOCKAT MIN SAMBO!!!!! Och jag själv har fått instruktioner om att ta bussen till Malmö kvart i tolv.... får ju panik av att sitta här hemma och kura nu... och ingen kan man ringa för det känns ju som alla andra gaddat ihop sig... någon här man kan få lite stöd av????
  • Jen82

Lycka till Fysio!!!!
    Ha en underbar dag!
    KRAAAAAAM

• Fysio

känns pirrigt.. har fått ett stort paket jag ska ta med och öppna på bussen... vill ju veta NU vad det är i..... har varit på toa typ 5 gånger på en halvtimme nu....

• Fysio

TACK!!!!!

Jen82 skrev 2008-05-24 09:38:01 följande:
    Lycka till Fysio!!!!Ha en underbar dag!KRAAAAAAM
  • Jen82

Jag hoppas att du får en underbar dag!!
    E du nervös?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4