• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

*asg*

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahah shit jag garvar så jag trillar av stolen... Mitt STORA problem är att jag dricker för lite vatten...

• Anja 19 juli 2008

Hihi så tokigt det kan bli när man inte tänker på hur man formulerar sig

Var tvungen att läsa det för min sambo, hihi...

• Anja 19 juli 2008

Nä då hoppar jag i säng... Fortf inget mail från bandet.

Ska sms:a imorgon från jobb tänkte jag... så är jag så upptagen att jag inte behöver nojja och sitta och vänta och glo på telefonen.

Fixar verklgien inte att ringa. Tänk om det mot all förmodan är så att allt har skitit sig, då kommer jag börja gråta och DET vill jag inte göra i telefonen. USCH!!

• Hedebris

kan du inte be daniel att ringa...

björn får ringa alla mina "jobbiga" samtal :)

• Fysio

Tjoho!!!! I´m back hippad och klart!!! Hade en helt fantastisk dag i går.... och nu efter 3 timmars sömn är jag lätt sliten....utan röst och med en brutal träningsvärk mellan skulderbladen! Helt galet... Hade en låda med instruktioner då jag satt på bussen och möttes av APAN!!! Fick knalla med honom till en station där det var tre kompisar som hade quiz... svaret blev ny station... nya kopisar nytt quiz osv... lunch i solen i faolketspark. Boxning!!! Inkl. match!!! trodde jag skulle spy upp den halvliter skumpa jag tryckt i mig just innan... lagom bubbligt i magen... bubbelbad, mask, inpackning skumpa och annat skönt fick jag dock som belöning, makeupartist som kom och sminkade... allsång med min gamla musiklärare som dom hade dammat av.... underbar buffe´middag med MASSA vin... fick skapa modell av min sabo i lera och intervjuades till en film som jag misstänker kommer klippas ihop till bröllopet...party all night long på schlagerbaren... redig helkväll Helt perfekt möhippa!!!!

• Flamora

Fysio: det låter som en helt underbar dag, vad kul!

• Embo81

Vilken perfekt hippa!! Tycker att apan är hur häftig som helst! Gött med boxning -då vet man att man lever efter ett rejält pass! haha, e det H. Lundin som är den gamla musikläraren? Eller kanske Oldenhed?

Ska träffa Jonas mamma idag, ska minsann förhöra mig om simmande 79:or *ler*

Fysio skrev 2008-05-25 14:47:07 följande:
    Tjoho!!!! I´m back hippad och klart!!! Hade en helt fantastisk dag i går.... och nu efter 3 timmars sömn är jag lätt sliten....utan röst och med en brutal träningsvärk mellan skulderbladen! Helt galet... Hade en låda med instruktioner då jag satt på bussen och möttes av APAN!!! Fick knalla med honom till en station där det var tre kompisar som hade quiz... svaret blev ny station... nya kopisar nytt quiz osv... lunch i solen i faolketspark. Boxning!!! Inkl. match!!! trodde jag skulle spy upp den halvliter skumpa jag tryckt i mig just innan... lagom bubbligt i magen... bubbelbad, mask, inpackning skumpa och annat skönt fick jag dock som belöning, makeupartist som kom och sminkade... allsång med min gamla musiklärare som dom hade dammat av.... underbar buffe´middag med MASSA vin... fick skapa modell av min sabo i lera och intervjuades till en film som jag misstänker kommer klippas ihop till bröllopet...party all night long på schlagerbaren... redig helkväll Helt perfekt möhippa!!!!
  • Fysio

Ha ha ha!!! Lundin var musikläraren =) och Jonas mamma lär veta vet jag är ja.... hi hi hi....

Embo81 skrev 2008-05-25 17:01:02 följande:
    Vilken perfekt hippa!! Tycker att apan är hur häftig som helst! Gött med boxning -då vet man att man lever efter ett rejält pass! haha, e det H. Lundin som är den gamla musikläraren? Eller kanske Oldenhed? Ska träffa Jonas mamma idag, ska minsann förhöra mig om simmande 79:or *ler*
  • a wife to be

Anja.

Har du hört något från bandet?????Fy fasiken vad jag hade blivit besviken om det är så att det blivit fel, och dom är uppbokade. Nu tror jag ju inte det såklart

• Jen82

Wow fysio du verka ha haft en underbar hippa!!

Kram

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4