Vilken perfekt hippa!! Tycker att apan är hur häftig som helst! Gött med boxning -då vet man att man lever efter ett rejält pass! haha, e det H. Lundin som är den gamla musikläraren? Eller kanske Oldenhed?
Ska träffa Jonas mamma idag, ska minsann förhöra mig om simmande 79:or *ler*
Fysio skrev 2008-05-25 14:47:07 följande:
Tjoho!!!! I´m back hippad och klart!!! Hade en helt fantastisk dag i går.... och nu efter 3 timmars sömn är jag lätt sliten....utan röst och med en brutal träningsvärk mellan skulderbladen! Helt galet... Hade en låda med instruktioner då jag satt på bussen och möttes av APAN!!! Fick knalla med honom till en station där det var tre kompisar som hade quiz... svaret blev ny station... nya kopisar nytt quiz osv... lunch i solen i faolketspark. Boxning!!! Inkl. match!!! trodde jag skulle spy upp den halvliter skumpa jag tryckt i mig just innan... lagom bubbligt i magen... bubbelbad, mask, inpackning skumpa och annat skönt fick jag dock som belöning, makeupartist som kom och sminkade... allsång med min gamla musiklärare som dom hade dammat av.... underbar buffe´middag med MASSA vin... fick skapa modell av min sabo i lera och intervjuades till en film som jag misstänker kommer klippas ihop till bröllopet...party all night long på schlagerbaren... redig helkväll Helt perfekt möhippa!!!!