• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Embo81

Har träffat moster Bodil nu.... Heter din bror Mikael??

Fysio skrev 2008-05-25 18:10:50 följande:
    Ha ha ha!!! Lundin var musikläraren =) och Jonas mamma lär veta vet jag är ja.... hi hi hi....
  • Embo81

Hedebris::
    Vet inte om du svarat på mitt förslag (orkade inte leta igenom alla sidorna) om att du kan möta M på tisdag kl0800 utanför huvudentren på skolan, för att ge honom pengarna du är skyldig mig.

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

nix, de har inte svarat ännu! Så skumt... men innerst inne kan inte jag heller tänka mig att de skulle avboka oss utan att informera oss!

• Anja 19 juli 2008

Fysio

åh vad roligt Låter skitkul verkligen... så härligt att du haft så kul

Apan var verkligen ett roligt och originellt inslag, fniss...

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag mailat bandet igen... Hoppas på svar. Håll tummarna!

• Anja 19 juli 2008

Blir det nästa torsdag vi går på bio?

Hur dags börjar den?

Jag har ju träff m emils klass kl.17, picknick o brännboll och jag är klassmamma och är den som håller i det hela så jag kan lxom inte sticka tidigare eller så. Skulle tippa att jag kan vara i stan tidigast kl.20.

• Fysio

Jajamensan
    BINGO!!!

Embo81 skrev 2008-05-25 21:12:37 följande:
    Har träffat moster Bodil nu.... Heter din bror Mikael??
  • Fysio

Jag ångrar att jag klagade på träningsvärk i går... jag kan för fasiken inte röra mej nu... Dessutom har jag ingen röst så jag fick ställa in mitt första besök på jobbet för jag kan nog bara pratat ytterst lite idag.... ha ha ha... men det får det väl vara värt eller

• Flamora

Då kan vi väl ta den sena bion, är väl vid 21.. De som har möjlighet kan kanske träffas tidigare och äta något?

• Fröken Planera

Gärna för mig. Jag följer gärna med innan, men är inte säker på att jag kan stanna till bion.. Jag hade tänkt att Kevin kunde sova hos en kompis, men sen kom jag på att han ska ju på scoutläger kl. 10.00 på fredagen.
    Men lite mat och ett glas vin är jag med på..

Flamora skrev 2008-05-26 07:43:58 följande:
    Då kan vi väl ta den sena bion, är väl vid 21.. De som har möjlighet kan kanske träffas tidigare och äta något?
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4