• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Nu har jag sms:at bandet... fy sjutton. Måtte de svara... Efter två mejl utan svar så mår jag lite kasst!

• ingenjörsbruden

Låter kanon med lite vin o mat innan bio tycker jag!!!

Anja...hur har det gått m bandet?????

Hedebris...har ni fått tag i alla gäster?

• Anja 19 juli 2008

Hmm om jag ska vara helt ärlig så är jag hellre med på MAT än bio så kan inte ni andra gå på den tidiga bion så möter jag upp efteråt så kan vi äta och dricka lite då. Haha...

Jag ser ju hellre filmen sen isåfall... är ju skittrist att missa den SOCIALA biten lixom!!!

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera om ni går på den tidiga så hinner du väl ändå vara med lite efteråt... Vill ju för f..n träffa DIG MED din galna brutta

• Fröken Planera

Åhhh, vad söt du är, Anja...! Galen brutta, det är det snällaste någon har sagt till mig på flera timmar!!!!hahaha
    Jag vill ju träffa dig åxå!!! Jag älskar att höra hur det går med din planering.hahaha
    Bestäm ni när vi ska träffas, så dyker jag upp och stannar så länge jag kan!!!

• Anja 19 juli 2008

Hahahaha ojdå, har du elaka kollegor

Hmmm jag lyckas inte se på sf:s hemsida vilka tider filmen kommer gå men jag antar att den kommer gå två ggr typ en gång vid 19-tiden och en gång vid 21 tiden.

Den håller iallafall på i 1 timma och 41 minuter.

Så låt säga att den börjar kl.19. Då kan jag möta er direkt när den är slut. Om någon annan lixom jag inte tänker se filmen så möter jag gärna den personen innan. Jag kan ju vara i stan typ vid kl.20 eller så. Kanske t.om innan???

• Anja 19 juli 2008

Men du skulle se filmen va Gabbi???

Du är förresten oxå söt Jag gillar ju galna bruttor lixom... På tal om det som sagt... har du sett Anne! Möhippan har nog varit för hon har skrivit ett tack-status inne på facebook.

Min stora fråga är nu alltså... VARFÖR HAR HON INTE RAPPORTERAT!!!!!?????

• Fröken Planera

Ja, just det!!! Jag har ju helt förträngt hennes hippa!!!
    Anne!!!! Rapport för helskotta!!!!

Anja, jag håller nog med dig om att jag hellre är med på den sociala biten.. men jag måste som sagt reda ut Kevin först.
    Så jäkla typiskt att han ska på läger så tidigt på fredagen, då kan han ju inte sova över hos någon kompis..
    Eller, förresten!!!! Nu vet jag !!!!! Han kan ju sova hos sin scout-polare!!!! Jipppiiiiiii!!! Jag ska ringa kompisens mamma och kolla. Då ordnar det ju sig!!!!

• Anja 19 juli 2008

Hihi perfekt

Jag vågar ju inte vara ute för länge heller, eller bli berusad för den delen. Jag har ju fått för mig att jag blir hippad dagen efter (nationaldagen)

• Fröken Planera

Ja just det!!! vad kul! Jag har faktiskt helt ärligt ingen som helst aning om när min hippa blir.. Jag har umgåtts med min syster hela helgen. jag trodde helt klart att hon skulle hinta något, men näää inte ett ljud!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4