• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Säg en kväll, så löser det sig säkert för mig. Jag ska bara ut och resa onsd-torsd nästa vecka, sen är min reseperiod nästan över! Bara några strödagar med kortare resor. Så mig spelar ingen större roll!! Men hänger mer än gärna på!

Embo81 skrev 2008-05-22 17:25:15 följande:
    !!!!!!BIODAX!!!!!! "Made of honour" med Patrick Dempsey har premiär nästa fredag (30/5). På middagen i lördags pratade vi om att vi skulle gå och kolla på den. Finns det fortfarande ett intresse? Vilken dag passar er?
  • Fröken Planera

Och vet ni... Imorgon kl. 10.15 ska jag prova min klänning!!!! iiiiiiiiiiiiiii så nervös jag är. Tänk om jag inte går i den....?! Håll tummarna för mig, snälla ni!!!

• Hedebris

shit! mög!

felbokning i kyrkan... tiden vi skrivit på inbjudan gäller inte längre :'(

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

VAAAA?? Det är ju en sån sak som absolut inte FÅR hända... (precis som att man bokar fel band bröderna B har inte hört av sig ännu, gulp)...

Vad gör ni då? Ringer alla och ändrar tiden eller skickar ut nåt kort?

• Anja 19 juli 2008

Är definitivt på ang filmen...

Gärna en vardag! Man vågar ju inte boka upp helgerna, för man vet ju inte när man blir hippad *asg*

• Embo81

Håller med dig om att en vardag passar bäst! Jag är ledig alla vardagskvällar v23.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-22 21:35:45 följande:

Är definitivt på ang filmen... Gärna en vardag! Man vågar ju inte boka upp helgerna, för man vet ju inte när man blir hippad *asg*
  • Anja 19 juli 2008

Måste kolla mitt schema sen... pallar inte hämta väskan m kalendern just nu *asg*

• SNOTCROW

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 14:09:35 följande:

Jaja vi får väl se... jag ska tjata lite till... men ärligt. Grejen är den att jag ofta känner att alla andras män är så ordentliga och så, hmmm, skötsamma, att jag känner att Daniel lixom inte platsar...Han är allmänbildad, social, trevlig när han vill osv, men det känns ändå som att hmmm ja jag vet inte... Kanske är det han själv som skapar det iochmed att han inte är så glad för såna där tillställningar. Jag var förvånad att jag inte behövde tjata mer nu när vi blev bjudna på bröllop (men det är väl för att han FATTAR nu, hur viktigt sånt är, eftersom vi själva ska gifta oss). Men alltså han har ett helt annat språk än andra män i hans ålder. Jag oxå...Vi är lixom barnsligare, porrigare, svär mer, använder könsord, tjafsar massor offentligt, hehe, jag tror folk tycker att vi är helknäppa Vi är lixom dom som försvinner på fester för att vi knullar i en garderob nånstans och Daniel är den som vevar pitten på dansgovlet (gör helikoptern) när han blir full...jag kan faktiskt tänka mig att detta även kommer ske på bröllopsfesten.Så jag känner att det är lite komplicerat när jag ska para ihop daniel med andra NORMALA människor hehehehe
    När jag läste detta kände jag att du behöver veta att det finns fler! Senaste smeknamnen vi kommit på: fjärten och stjärten. Det finns inget så roligt som att dra äckliga sexliknelser, och jag är så van vid ljudliga fisar att han numera blir besviken om jag inte kommenterar "de bästa".
    Vi skiljer oss på den punkten att vi är lite mer privata med _vårt_ sexliv (desto vanligare är att vi skojar om sex i allmänhet i andra människors umgänge).
    Hursomhelst, om ni är som ni är låter det som att er bröllopsfest blir kick-ass!
  • SNOTCROW
    labbråttan83 skrev 2008-05-20 07:41:38 följande:
    Välkommen hit Snotcrow fast jag är lite sen...
    Jag är så glad så! :) Tack så mycket!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4