• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Shit här har det hänt mycket sedan i söndags!!!

Min sambo var LAGOM intresserad av att bli uttittad av massa snygga brudar på en ev träff och medgörlig är han inte för 5 öre Han följer t.ex. inte med till min kusins bröllop i sommar, fast han är bjuden. Detta eftersom han aldrig träffat honom och hans blivande. Alltså inte bara för att jag gärna vill han följer med och vi kan ha en trevlig helg på hotell, nej nej. Sedan hjälper det ju inte att de enda som tackade nej till att komma på vårt bröllop var samma kusin med blivande fru...

Hoppas att du får rätt band till bröllopet Anja!

Välkommen hit Snotcrow fast jag är lite sen...

• ingenjörsbruden

Shit va ni skriver!!!!

Nähä....då lutar det åt en BT-träff utan resp?!
    Nåja...mer tid för oss att prata!

Min m2b är inte heller jätteglad för ngn BT-träff m resp.
    Förstår alla totalvägrande m2b´s......det tar ju lite emot att ge sig iväg på en fest där man inte känner någon annan än sin resp. Men attans så kul man kan få om man vågar!!

Tänk nu på att ha högklackade skor när ni ska på danskurs. Om inte bröllopsskorna så andra skor med klack. Men det har ni väl redan koll på?!

Välkommen, Snotcrow!

• Tina75

Hallojsan tjejer, har nu läst ikapp mig efter en hektisk jobbehelg.Förstår att ni hade det underbart i lördags - det kan man ju bara inte missa om fler tillfällen ges :) Här börjar saker dra ihop sig - bröllop om 17 dagar - fattar ni 17 dagar är INTE lnågon lång tid. Ska in och förhoppningsvis få hem min klänning ikväll efter tre provningsförsök. All stress verkar göra att det lilla fett som finns på kroppen försvinner så jag blir bara smalare och smalare. Hade tänkt rada upp allt jag /vi har kvar men jag hoppar nog över det eftersom jag då inser hur lost vi faktiskt är :)

• Anja 19 juli 2008

Hedebris... menar du att ni är inbokade på studiefrämjandets danskurs? Jag hittar inget på det datumet. står 31 maj och sen 28 juni och sen 13 september. Är du säker??

• Anja 19 juli 2008

Tina75

varför rasar inte jag i vikt när jag blir stressad... Äh jag reagerar ju med att äta i alla situatiner. Depp, stress, lycka, mys, trötthet, hmm allt får mig att bli extra hungrig, sugen och gör att jag äter mer än vanligt *asg*

• Tina75

Anja; för en gångs skull är det positivt att man går åt det hållet, men det börjar bli lite väl smalt nu. Tur att det inte är långt kvar .... ;)

• Anettan73

Kastar in frågan här...

Finns panduro på Nova???

• a wife to be

Nej, Panduro finns inte på Nova.

• a wife to be

Ska nog anmäla oss oxå, Johan vill verkligen att vi ska lära oss ordentligt.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4