• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Japp fröken Planera

vi vill ha bilder framifrån, från sidan, bakifrån, uppifrån och helst oxå underifrån hehe

• Hedebris

jag kan komma på massa grejer jag har gjort.. och som jag tycker.. men de skulle jag nog bara skratta åt.

sola topless för att distrahera byggarbetare..

gå ut naken i ett badhus (för jag ´glömde baddräkten)

en massa saker...

den enda frågan jag inte vill svara på har med svärmor att göra.. och kommer den så trycker björn..

• Embo81

Ja, vad f-n! Man sitter här som en padda och hela hemmet och studierna bara förfaller...

• ingenjörsbruden
    Hedebris skrev 2008-05-19 13:06:55 följande:
    jag kan komma på massa grejer jag har gjort.. och som jag tycker.. men de skulle jag nog bara skratta åt.sola topless för att distrahera byggarbetare..gå ut naken i ett badhus (för jag ´glömde baddräkten) en massa saker...den enda frågan jag inte vill svara på har med svärmor att göra.. och kommer den så trycker björn..
    Låter som en helylletjej!
    Går man in med en gemensam "plan" för frågor o man verkligen inte har ngt att dölja så kan det ju vara ett sätt att få extra kr t bröllopet!! Du får meddela när det vissas isådanafall så man kan kolla!!!!
  • Fröken Planera

Japp. Jag ska ta med kameran, så får syrran ta kort. Så nu jäkla ska ni fåse bilder!
    Har jag tur så kanske vigselringen också hinner komma!

Jag frågade förresten Sonny om han skulle följt med om de blev en BT träff med respektive. (Jag föreslog grillning och brännboll)Jag nämnde även att Daniel tycker det är patetiskt att träffa folk på internet) Då sa han att det hade varit ok, för killarna är skyddade från det patetiska, eftersom de "bara"
    ställer upp för sina brudar och är glada att äntligen få se dem utan datorn framför sig... hahaha Vad menar han???

Nä, nu är det dags för Lofoten! återkommer med rapport sen!

• Anja 19 juli 2008

usch så hårt det lät... han sa aldrig ordet patetiskt Han sa däremot att han tycker det är jä..ligt underligt hehe

men han hade nog förvisso oxå tyckt det var trevligt att se mig utan datorn fastklistrad vid näsan...

Jag kröp upp i hans knä igår och så mös vi lite, sa att jag älskar honom. Då sa han så -ja du gör väl det på något underligt vis även om du inte verkar vilja umgås med mig.

Nääääää ÄLSKLINGEN hur kan han sääääga så lixom

• Embo81

Med brännboll, öl och grillning, så ska vi nog kunna få med dem!

Mathias var väl inte så där jättelycklig när jag sa att vi hade pratat om att träffas med respektive, men han skulle aldrig säga nej om jag sa att vi bestämt något. :- )

Fröken Planera skrev 2008-05-19 13:36:09 följande:

Japp. Jag ska ta med kameran, så får syrran ta kort. Så nu jäkla ska ni fåse bilder!Har jag tur så kanske vigselringen också hinner komma!Jag frågade förresten Sonny om han skulle följt med om de blev en BT träff med respektive. (Jag föreslog grillning och brännboll)Jag nämnde även att Daniel tycker det är patetiskt att träffa folk på internet) Då sa han att det hade varit ok, för killarna är skyddade från det patetiska, eftersom de "bara"ställer upp för sina brudar och är glada att äntligen få se dem utan datorn framför sig... hahaha Vad menar han???Nä, nu är det dags för Lofoten! återkommer med rapport sen!
  • Anja 19 juli 2008

Wow Embo81

Det hade Daniel gjort. Han hade bara kontrat med -DU har bestämt något utan att fråga mig vad jag tyckte så jag är inte skyldig dig att gå med. Respekterar du mig så respekterar jag dig

JÄ..lar alltså... Jag förlorar jämt. suck...

(var hittade ni era blivande, de verkar såååå medgörliga!!!!)

• Anja 19 juli 2008

Shit utvecklingssamtal på Emils skola om tio minuter, jag har inte ens tvättat av mig!

shit...

rusar

Ses ikväll...

• Anja 19 juli 2008

Äh jag är ju helsnurrig... det var inte förrän 14.45 som jag skulle vara på utvecklingssamtal

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4