• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Hedebris

nästan så man hade velat ha den som bröllopsmeny

vill ni vara min cateringfirma

gå ner till 110kr per kuvert från 450 :)

• labbråttan83

Hej hej!
    Verkligen tack för igår ikväll allihopa, supertrevligt att träffas!

• Flamora

Kan bara instämma. Tack för en supertrevlig kväll!

• Anja 19 juli 2008

Kan bara hålla med... Underbar kväll

la in lite bilder innan idag men vi skulle m tåget till min mamma så jag blev ej klar.

ska lägga in fler bilder nu

• SNOTCROW

Hejsan!

Jag har läst en del i tråden, och det verkar som mitt inlägg kommer precis efter er 'möhippa' :)
    Jag är iaf blivande Lundabrud! Flyttar (tillbaks) till Lund 1:a juni och gifter mig borgerligt den 16:e augusti. Vigseln sker förhoppningsvis utomhus i Lundagård och festen hålls i AF-borgen.
    En del saker har jag ordnat, men det är svårt att hitta bra grejer (salong, fotograf, konditori) bara genom att söka på nätet. Kommer säkert be om tips!

• Anja 19 juli 2008

Hej snotcrow

hahaha garvade så åt ditt nick. Snorkråka lixom Skitbra!!

Vad kul med en till Lundabrud! Hjärtligt välkommen...

Vi ska oxå ha vår fest i af-borgen. de är verkligen superproffsiga. vi ska dit i övermorgon på provätning. Ska bli sååå härligt Att äntligen bestämma menyn.

vi gifter oss den 19 juli (av nicket att döma )

Längtar...

• Fröken Planera

Välkommen Snotcrow!! Ja, nu missade du tyvärr vår möhippa, men vi hade så vansinnigt trevligt så det lär bli fler träffar framöver. Du är naturligtvis välkommen att joina oss då!
    Jag bor här i Lund, men ska gifta mig i Färlöv/Araslöv utanför Kristianstad. Det innebär att jag inte har koll på alla salonger och butiker i detta området, men om du har några frågor så bara ställ dem här, så får du garanterat hjälp!!!

• Fröken Planera

Vi har varit och provsmakat bröllopsmenyer. Så nu är det äntligen bestämt!!!!
    Hummer och kråftmousseline till förrätt.
    Hjortfilé till huvudrätt och en fantastisk vaniljpannacotta med passionsgelé och hallonsorbet!!!

Många points har det blivit denna helgen, men nu är det måndag igen, så nu biter finns det inga fler ursäkter förrän den 19/7!!!!

• ingenjörsbruden

Vilken Möhippa!!!
    Supertrevligt o massa go mat!
    Vilka räkor!! Tack Fröken Planera!!

Ser verkligen fram emot nästa träff!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4