• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Japp, jag vet var hon bor

• Tina75

Hej tjejer, Med en rejäl uns av missmod tror jag att jag måste passa lördagens möhippa. Jag är inte hemma från jobb förrän 18.00 och sedan ska jag upp och jobba på söndagen. Dessutom känner jag att det råder STOR brist på umgänge med mannen min just nu så jag tror jag behöver vårda vår relation lite extra ..... ;) Det är bröllop om tre veckor och vi har MYCKET kvar att göra. Kommer dock att tänka på er alla som garanterat får en höjdarkväll. Ha det gott !!

• Embo81

Kalas, då får du vara reiseleiter...

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 09:48:09 följande:

Japp, jag vet var hon bor
  • Anja 19 juli 2008

Tina75

så trist men jag förstår dig i den situationen.

Vi får ta en fika någon dag när du kan och har tid. Kan tänka mig att du har mkt att stå i nu.

Bara tre veckor kvar... shit!!!

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Nu vill jag se bilder på DIG I KLÄNNINGEN

• Flamora

Jag har inga sådana Jen, måste det vara dom? Det finns nya värmeljuhållare på IKEA som är fina. T ex Glimma 12 st för 15 kr eller Galej, 4 st för 9 kr. Vi har köpt Galej på fot, men de var lite dyrare ...

Jen82 skrev 2008-05-13 18:16:38 följande:
    Tjejer jag behöver lite hjälp..Jag var på Ikea för andra dagen på två veckor..De har inte kvar värmeljushållarna jag verkligen behöver..Någon av er som har någon extra kvar ? Som jag kan köpa av er..Hej heter dem o kostar på Ikea 2kr st.Tack
  • Embo81

Jen82

Jag har ljushållarna du söker. Köpte ett helt flak när vi skulle ha fest, du kan få låna dem om du vill -vill inte sälja eftersom jag inte själv vet hur vi ska ha dukningen ännu. När behöver du dem?

• Jen82

Vi har vårt bröllop den 12juli.
    Ja vi måste det eftersom vi har redan hälften så många som vi har.

Embo var bor du?
    Kram

• Embo81

Hej hopp, nu ligger där 2 bilder i mitt galleri där jag har klänningen på mig...obs, tänkt bort den sura minen jag har (jätteirriterad för att kameran självutlöste efter 2 sek...e för f-n inte hur snabb som helst när man ska rör sig i klänningen!!) Ska tillbaks med klänningen till skräddaren idag, måste sy in den lite till. Skräddaren blev jättesur när jag ringde och sa att den ffa var stor..hhmmm, blir ju ett trevligt besök..

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4