• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

Hej Tjejer

Anders råvägrar gå på ngn BT-träff!!!
    Så här är det ingen medgörlig karl inte......

• Embo81

Vem var det som skulle gå på danskurs? Var? När?

• Anettan73

Nä men nu har jag inget för mig överhuvudtaget tom 2 juni..
    jo den 31 maj då ska vi på bröllop...

Skulle tagit en picknic i det gröna en em när det är fint väder...

Säger jag som aldrig kommer

• Fysio

HA HA HA!!! Anja!!! jag dööör av skratt.. vill ni komma på vår bröllopsfest... ha ha ha... låter ju som riktigt stämningshöjare =)

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 14:09:35 följande:

Jaja vi får väl se... jag ska tjata lite till... men ärligt. Grejen är den att jag ofta känner att alla andras män är så ordentliga och så, hmmm, skötsamma, att jag känner att Daniel lixom inte platsar...Han är allmänbildad, social, trevlig när han vill osv, men det känns ändå som att hmmm ja jag vet inte... Kanske är det han själv som skapar det iochmed att han inte är så glad för såna där tillställningar. Jag var förvånad att jag inte behövde tjata mer nu när vi blev bjudna på bröllop (men det är väl för att han FATTAR nu, hur viktigt sånt är, eftersom vi själva ska gifta oss). Men alltså han har ett helt annat språk än andra män i hans ålder. Jag oxå...Vi är lixom barnsligare, porrigare, svär mer, använder könsord, tjafsar massor offentligt, hehe, jag tror folk tycker att vi är helknäppa Vi är lixom dom som försvinner på fester för att vi knullar i en garderob nånstans och Daniel är den som vevar pitten på dansgovlet (gör helikoptern) när han blir full...jag kan faktiskt tänka mig att detta även kommer ske på bröllopsfesten.Så jag känner att det är lite komplicerat när jag ska para ihop daniel med andra NORMALA människor hehehehe
  • SNOTCROW

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 11:29:33 följande:

SnotcrowVi har hyrt festvåningen vi oxå (lilla festsalen, nya festsalen + salongen).
    Lovar att vidarebefordra infon till dig då om priser och så.Vi ska ju ha liveband först och sen ska vi ha stereoanläggning med laptop som kopplas till, under senare delen av natten.Ska ni ha runda bord vid dukningen eller väljer ni avlånga bord?
    PA är ljudanläggning! Vi ska nog ha DJ. Så det blir alltså både hyra av PA och DJ. Mer som kläms in i budgeten!
    Tackar!
    Vi har inte bestämt dukning alls faktiskt, vi får se :D Hur många blir ni?
  • Anja 19 juli 2008

Fysio

haha, jo, han är nog lite känd för att vara sån, fast han har lugnat ner sig typ 99% jämfört med förr. Jag tror nog att han kommer att vara städad om än lite högljudd och grov i munnen på vår fest

• Anja 19 juli 2008

Anne

där ser man, så Anders vägrade! Wow Coolt... nu mår jag mkt bättre över min m2b

• Anja 19 juli 2008

Embo81

såna där saker kläcker daniel ur sig i tid och otid *asg*

fast han är inte ett dugg söt när han är arg...

• Anja 19 juli 2008

Embo81

såna där saker kläcker daniel ur sig i tid och otid *asg*

fast han är inte ett dugg söt när han är arg...

• Flamora

Vi ska på danskurs lördagen den 28/6 kl 14.15 (tror jag d va), studiefrämjandet.

På tal om träff m respektive sa K bara att "jag känner att jag inte har tid", kan vi ta det i augusti om vi måste gå? Hehe

Embo81 skrev 2008-05-19 17:58:59 följande:
    Vem var det som skulle gå på danskurs? Var? När?
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4