• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Hade en dålig natt med ont.. Fick gå upp ta tablett men det känns bra nu så jag skall till jobbet!!! Tråkigt att vara hemma själv tycker jag!

Barba tack för tipset jag har ibumetin.. det hjälper

En fråga vet du vilken tid man skall vara hos astriden??

Tack alla för det fina stödet!!! Det behövdes kan jag säga, man tycker ju lite synd om sig själv...fniss

• malinlars

Amor: Ja att ta ut visdomständer är ingen lek.. jag "opererade" ut mina två i underkäken i två omgångar innan de hade växt ut, för de höll på att växa snett framåt mot de andra tänderna. Jag fick ta Citodon.. Är inte en person som tar tabletter, men de var starka tyckte jag. Så jag gick i skolan & kände mig hög! Gjorde mitt special arbete i gymnasiet när jag hade tagit bort tänderna, lagade mat & skrattade samtidigt.. ganska kul.. MEN va ONT jag hade.. Hade en svullen kind i minst en vecka.. men man har ju olika läkekött!! Ta hand om dig.. Jag tyckte att dricka varmt hjälpte! UTAN socker.. KRam på dej!

Cristal: Ja botaniska är ju jättefint! Vi får hoppas att det inte regnar... även om lite regn skall båda tur... enl de äldre

Barba: Håller med.. skulle inte heller riskera.. skall själv sola lite i solarium snart.. få lite fräknar å se lite fräshare ut Förhoppningsvis kommer värmen i Maj som förra året.. å håller sig en bit in i juni.. iaf till 7 juni..

Stenis: Jag har en vän som sjunger underbart vackert.. tror tyvärr hon bor i Malmö nu.. men om du vill kan jag försöka få tag på henne å fråga om han kan tänka sig sjunga??

• AyBee

För er information ni som ska på Astridens bröllop. Vigseln är kl 16. Jag hoppas att jag kan dyka upp!!! Men jag vet inte säkert ännu.

• Troll1

Undrar just hur Astriden känner sig?
    Bra & lugn får man hoppas...

• Majsis2008

åh vill det blir fredag, vill se min ring...så spännande...och så ska jag köpa örhängen...sen e jag klar, bara m2b kvar, måste hitta en väst som inte är svin dyr, men finns inte på hm och kappahl, såg på dressman men han verkade inte så intresserad, sen ska vi hitta en slips med...ska ju matcha mig med så vet inte vilken färg han ska ha, hans kostym e mörkgrå med smala vita linjer i, sen vit skjorta...hmm grå mönstrad slips?

• Majsis2008

Helt OT men jag sitter här och funderar på vad jag ska ge min brorso som fyller 1 i slutet av april. Vill ju ge han nåt speciellt han kan ha nytta av länge och så, han e ju även min gudson

funderar även på vad man kan hitta på till min pappa som fyler 50 i sommar, likabra och börja fundera så man kan spara eller börja spåna.

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Vi som skall till astriden kan ju träffas kl.15.00 på Backaplan vid mc donalds! Som det verkar så är vi fem och det får plats i en bil..Så jag tar min vad säger ni?

• malinlars

Amor: 15 blir ju toppen! jag är glad bara att få åka med i någons bil.. så det spelar ingen roll vems.

• AyBee

Majsis - När min son fyllde 1 fick han en lära gå vagn som han använde jätte mycket. Han fick också en klossbruk (du vet där de ska hitta olika former av klossar och stoppa ner i rätt öppning) Den använde han itne så mycket först men nu har han fattat galoppen. Alla leksaker med långt snöre är en hit också.

Bara lite tips

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3