• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Långserud

Stora hårkuren:
    31 maj
    AyBee
    MrsD
    Grund
    Långserud

• Långserud

FIKA 7 APRIL kl 17:30 på SOHO.

MrsD
    Amor
    AyBee
    Malinlars
    Grund
    Catrin
    31 maj
    Stjärnis

Hej igen flickor! Kan vi möjligtvis skjuta på det till 18:00 för jag har ett sent möte? Vill inte missa allt från Astriden bröllop!!! Bara om är OK!!!

• Troll1

Tack Grund O mrs D!

Jag har arbetat i hälsokost i ett antal år (inte nu dock) Så jag har en del preparat redan, men tack ändå.

• AyBee

Långserud - du kommer när du kommer. Vi lovar att inge börja förrän du dyker upp.

• Majsis2008

Äntligen kan man blogga igen, haft lite abstinens haha...
    hoppas ni får kul i helgen, känns så fel och åka dit när jag inte träffat astriden en gång ens så då följer jag inte med. Nästa helg igen ska vi änligen göra en inköpslista och få reda på maten till bröllopet, weeiii, sen är det bara och hitta nåt ställe man kan köpa blommorna och så sen, nån som har nåt tips?

• AyBee

Haha fick precis ett sms från min vän som ska gå på Astridens bröllop och hon frågade om jag kunde göra hennes hår o sminka henne. Klart jag kan svarde ja. Om min päron kommer ner på lördag så hänger jag jätte gärna me till bröllopet för då kan de se efter Axel en stund.....annars så längtar jag tills måndag jag vi förhoppningsvis får se lite bilder o höra hur Astridens underbara dag var.

• AyBee

Vad tyst det var här idag.....HALLÅ HALlå HAllå Hallå hallå

• 31 maj 2008

Ho ho... snart åker jag till Stockholm, passar på att hälsa på pappa med fru där, sen Uppsala onsdag-torsdag med jobbet. Ska bla gå Pelle Svanslös-vandring i hans kvarter i Uppsala... Hoppas få besked om det nya jobbet imorgon. Spännande! Får uppdatera er på fikan på måndag.

Jag lägger en beställning på Stora hårkuren, så kanske vi hinner få den till måndag.

*** Jag beställde nu till er som är uppskrivna, och tog en extra burk, så om det är någon som inte har skrivit upp sig, men som vill ha, så finns det en burk extra, annars tar jag den. Det var fraktfritt över 500 kr, och sen fick man lite rabatt när man köpte fler, så det blev bara 104 kr per burk!

• Majsis2008

Yes! På fredag ska vi åka hämta ringarna....och pappa ska börja skriva ut festprogrammen. Kom på det inte spelar så stor roll vilken ordning allt kommer, det hänger ihop ändå med varandra. sen känner dom flesta redan varandr apå vårt bröllop..men bara som ett minne typ...istället för favours...nu e d promenix dax

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Aybee inte visste jag att du var så händig med smink och hår

Majsis kul med ringarna, man längtar så att få se dem.

Min fråga till er?? Skall ni ge morgon gåva till er m2b i så fall vad??

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3