• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Amor Eterno

hejsan tjejer!
    Varit borta ett tag tod tid att läsa ikapp.. Igår kl. 14.00 tog jag bort en visdomstand nere.. FY FAN vad ont det gjorde igår kväll...själva tandläkaren gick jättebra men när edövningen började ta slut FYYYY.

Har varit hemma idag..kunde inte gå till jobbeet med såå svullet ansikte men det böörjar kännas lite bättre gör ont...usch.

Men under lunchen idag var jag på plantagen köpte en liten ringklocka och passade på köpte lite lösa blommor och oasis och ett grönt krimskrams som jag skulle sätta runt!!
    Testa det när jag kom hem och det blev ju helt toppen har bilderna på mitt gallerie... Säg vad ni tycker har två förslag

• stenbruden

Amor - Fy va hemskt...Jag vet hur det känns, tog en v tand förra året. Men en tröst är att det läker fort i munnen så det går över snart!

Jag tyckte de var fina båda två!! Beror kanske lite på övriga dukningen.. Va duktig du är!

• BarbaBruden

Amor
    Stackars! DEt bir snart bättre ska du se! Bästa tipset mot sån värk är 2 Panodil ihop med 2 Ibumetin....hälsar syster Barba
    Dina blommor blev ju superfina!!!! Nejlikor ska jag nog oxå ha men det känns lite så där "lovehate".....

Troll1
    My är ju den fotografen jag tipsade om

Hur vågar ni överväga soldusch till bröllopet???? Blir det fläckigt, vad då göra?? Klorin?

Var och beställde min vigselring igår....i sista stund kändes det som!
    Men vad bra det blev. Fick lämna ifrån mig min förlovningsring oxå. Får inte tillbaka den innan bröllopet- känns konstigt!

• stenbruden

Barba - ja det är ju det som är frågan.. Blir det fläckigt? Jag skulle ju aldrig dra på mig klänningen utan att ha testat först med ett annat vitt plagg..
    Har du provat ngn gång???
    Vill det för att få finast färg.. har ju inget vidare pigment själv

• BarbaBruden

Jagb tänkte ju inte bara på klänningen utan mer på huden.....tänk om det blir zebra på armarna.....oooops!

• Troll1
    BarbaBruden skrev 2008-04-02 17:41:44 följande:
    AmorStackars! DEt bir snart bättre ska du se! Bästa tipset mot sån värk är 2 Panodil ihop med 2 Ibumetin....hälsar syster Barba Dina blommor blev ju superfina!!!! Nejlikor ska jag nog oxå ha men det känns lite så där "lovehate".....Troll1My är ju den fotografen jag tipsade om Hur vågar ni överväga soldusch till bröllopet???? Blir det fläckigt, vad då göra?? Klorin?Var och beställde min vigselring igår....i sista stund kändes det som!Men vad bra det blev. Fick lämna ifrån mig min förlovningsring oxå. Får inte tillbaka den innan bröllopet- känns konstigt!
    Ok, tyckte jag kände igen hennes hemsida! Har surfat lite mkt på sistone...
  • AyBee

Jag tänkte köra en soldusch på ett ställe här i Torslanda nu till försommaren och värdera om det är nånting att göra till hösten. Så märker jag ju om det blir bra eller inte

• AyBee

Usch Amor vad otrevlig dag du har....jag säger som Barba för 2 + 2. Det hjälper jag lovar!! Hoppas du mår bättre imorgon!

Stenis - har också lite problem med solist. Har en kollega vars dotter jag hjälpte att komma in på musiklingen i Angered. Hon har utvecklats till en ganska så ra sångerska så jag har funderingar på att fråga henne. Hon skulle bli jätte glad det vet jag.

• CRISTAL

Malinlars: Vi har inte gått igenom alla detaljerna för fotograferingen, förutom fotografen. Däremot har vi två olika planer:

Plan 1: Det regnar INTE och vi åker ut till någon fin skogsplats så man verkligen får alla höstfärger på bild.

Plan 2: Det REGNAR!!! Funderar på att ta fotografierna på Botaniska trädgården. Inte varit runt och kikat exakt hur det ser ut där men jag har för mig att de har lusthus man kan stå under. Då kan man fortfarande ta bilder utomhus med skydd från regnet. =)

Tanken var att vi skulle fotograferas innan vigseln för vi fick inte ihop hur vi skulle göra om det är efter ceremonin + att då är vi som finast. (Vigseln börjar 16.00)

• CRISTAL

Usch Amor...vad hemskt med tanden.

=/ Har själv en visdomstand som växer sig igenom tandköttet just nu... Verkar som den kommer få plats men det är lite obehagligt. Håller verkligen tummar och tår får att slippa gå till tandläkaren och dra ut den.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3