• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • stenbruden

På söndag är det 2 månader kvar Tänk att vi gifter oss samma helg malin o långserud!!! Tiden kommer att gå så himla fort..
    Väntar fortfarande OTÅLIGT på min klänning. Har den inte kommit denna veckan så kommer jag att bli en rasande bridezilla Mitten på mars var ju första budet.....

• mrsD

Amor - tar du bil, d blir jättebra! 15 vid mc donalds backaplan blir jättebra=)

Imorron ska jag åka titta på brorsonen, köpte en filt från polarn o pyret som de ska få=)

På tal om alla tips till födelsedagspresenter osv.. Till ngn som fyller 50, en fotobok? finns så man kan göra på nätet, man laddar upp bilder o skriver text.
    Gjorde d till en kompis, hon blev jätteglad!!

Idag har vi tagit vara på d fina vädret o vart o tvättat bilarna, oj oj va de skulle behöva vaxas... (blink blink, Majsis *s*)

O shit, va jag har fått bråttom o göra klart massa grejer till bröllopet! åker ju om en o en halv vecka o kommer bergis inte ha tid efter jag kommer hem.. så nu ska jag sy resten av favorpåsarna!

Tjing Girls!

• BarbaBruden

Långserud
    Har du beställt GoJane? Fick inte riktigt till det igår....

Amor Hur mycket oasis köpte du? Jag gjorde nämligen en snabb räkning och insåg att jag behövde ha hur mycket som helst!!! Eller tog du bara en liten bit?

Astriden is alive! Stressad men i toppform . Var tvungen att kolla då hon inte synts till här på hela veckan juh.....

• carinokenneth

hej allihopa...

min "pappa" kallar han för det...fick bo hos dom när jag pluggade 2005-2006...är min släkting (deras barn är mina sysslingar) men de har alltid varit som min familj, de har sett mig som en dotter...har fått en propp i hjärnan =(..liten säger dom men...usch så jobbigt allt är...suck...fick precis reda på det..har visserligen annat att nått inte var rätt ett tag men inte att det var så...har prov imorgon men det kan jag ju glömma....kommer inte få in nått om jag sätter mig o pluggar nu...ville bara skriva av mig lite...

• mrsD

C&K - usch va tråkigt.. hoppas det inte är allvarligt!
    min faster fick en stroke för några år sedan, men hon hade tur, är nästan helt återställd, men hon från början var hon förlamad i halva kroppen, kunde knappt prata, inte gå osv..

• carinokenneth

jag har inte en aning om hur det är...får nog inte reda på så mkt förrens imorgon...hoppas det ska gå hyfsat obemärkt förbi...men han sluddrade när han pratade i tisdags...har gjort sedan i fredags så...visst lite märks det ju men hoppas innerligt att det inte blir sämre...

mitt i allt detta så vet ja inte hur det kommer bli mellan mig o m2b...ev blir det inget bröllop, då jag vill att han ska visa mig mer vad han tycker, känner osv. han lever ju inte själv längre, så kommer han inte ändra sig så blir jag nog tvungen att lämna honom för min egen skull...insåg detta idag,...sa det till min syster o kände hur illamåendet bara sköt genom hela kroppen, hade ju inte sagt det högt förrens idag...hemska tanke....hoppas innerligt att han skärper sig...älskar denna man.

• Amor Eterno

C&k Tråkigt och stormigt hos dig nu! Hoppas din "pappa" blir bra och det vara bara något litet.

Angående kenneth så är det bra att du reder ut det innan ni gifter er och att ni gifter er utav rätt anledning.. Att giftemålet inte blir anledningen..Hoppas du förstår vad jag menar. Hoppas verkligen han visar nu vad han känner och att du känner att du kan säga detta till honom.. Tänker på dig och du får en bamsekram!

Vi finns här det vet du!

Barba nej jag köpte en liten ring tillräcklig att det går in i en cocktail glas.

• carinokenneth

Amor- Ja vi får hoppas på det.

När det gäller kenneth hoppas jag innerligt att han förstått och att det sjunkit in. Det löser sig nog. När jag sa detta till honom igår att jag vill vänta, trodde han att jag ville bryta alltihop med honom...så jag vet ju att han verkligen vill, han måste bara visa mig det med.

Tack så jättemycket!

• 31 maj 2008

Hej tjejer! Tillbaka från trevliga dagar i Uppsala. Har fått reda på att jag har fått nytt jobb!!!! Läskigt eftersom det innebär en flytt. Börjar 12 maj på det nya, så vi flyttar isär i samband med att vi gifter oss. Inte så normalt... Men vi känner oss jätteglada inför det här, och vill ha hus och barn och hela paketet...

En annan rolig men väldigt ironisk sak är att det IDAG ringde en person från ett företag som ville rekrytera mig till en otroligt bra tjänst här i Göteborg, och hade fått tips av min förr-förra chef om mig. Hade det varit för ett halvår sedan hade det varit super, men nu är vi så inne på att flytta, att det inte är aktuellt med ett nytt jobb här i Göteborg. Men fatta, ett nytt jobb igår, och head huntad idag... Roligt att känna sig attraktiv på arbetsmarknaden!

Våra hårkurer har kommit, ska hämta dem imorgon. Stjärnis: Det finns en burk till dig också! 104 kr per person blir det.

• CRISTAL

31 maj 2008:
    Hehe...kul sammanträffande. Ringde på telefonen idag och fick reda på att de ville ha mig i sommar på samma sommarjobb som förra året. De tyckte visst jag va duktig förra året, blir så rörd av sånt och otroligt glad. Tyvärr börjar tjänsten NU och det kan inte jag i och med praktiken.

Måste fixa ny bläckpatron till helgen så vi ihop inbjudningarna, lathet att vi inte fått ut dem ännu.

Sov Gott tjejer

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3