• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

åh, ringarna var helt underbara!!! och köpt örhänhgen, men jag mitt pucko upptäckte att dom var olika stora, köpte två par, och dom som är stora är för stora tror jag,ska ta kort på det på så får ni se nåndag...nu ska jag upp till min bror, efter att han duschat efter min jogging tur...ha det bra ikväll

mrsD, vi kan ju kolla på vad man kan ge för "kompis" pris

• carinokenneth

hehe mumsigt =)
    ha en trevlig kväll du med!

mrsD skrev 2008-04-04 13:24:54 följande:
    C&K - gräsänkling betyder typ att man e ensam *s* att ens respektive e borta.. =/Så du sitter oxå ensam ikväll? då ska jag tänka på dig=) men sambon köpte hem räkor o aioli till mig så ska göra god räksmörgås med avacado ikväll.. eventuellt blir d en kladdkaka me *mums*
  • 31 maj 2008

MrsD - det ska vi också äta ikväll, smaskens! Till det blir det bubbel, älskar skumpa. Imorgon åker vi till Lysekil för att drick vin och spela spel med M:s kusiner med respektive. Brukar vara hur kul som helst, vi är 10 st i samma ålder.

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Jag har varit på kurs nästan hela dagen idag, läser ikapp.
    Astriden skall bli sååå kul att se dig imorgon...
    Tjejer vi ses imorgon kl.15.00 som sagt jag tar med bilen, grund
    jag håller med!! Kan inte skriva inne hos dig cp data jag har!

31 maj - Grattis till jobbet, ja vi kommer att sakna dig men finns här :)

Malinlars - Kommer jättegärna på ditt bröllop och tittar på dig såklart

Aybee kul att du kan följa med imorgon oxå!

Jag skall klippa mig lite idag vid 17 sedan är det en lungn fredag med mys!

• stenbruden

Hej!
    har inte vart innne på hela dagen... det skruvas och bonkas här nu när J och en kollega/vän monterar vårt klädrum.. Ska bli så kul när det är klart, snyggt och man får äntligen packat upp alla kläder Trött på kartonger nu.

Astriden - OM du nu kikar in så HA EN HELT FANTASTISK DAG IMORGON!! Lycka till med allt och njut för fullt. Vill höra allt sen när du har tid att berätta

Jamen det är klart att alla får komma till vigseln. Men ni får stå i så fall tror jag... (?) Om det funkar...

Malin - vi får nog höra allt efteråt, du är superpirrig på min dag och för mig blir det utcheckning från hotell och mysdag Visst är det pirrigt.. Tiden går fort.

Det är så kul att det har startat nu med allas bröllop

• stenbruden

Jag har bokat tid för sb nu hoppas ni fattar vad jag menar....? vet aldrig vilka ögon som läser här inne
    Ska bli skiiitkul

• stenbruden

Skiiit för förkortningsförklaringarna *skrattar* Ja ja han får helt enkelt bt förbud då
    Trodde att jag var smart men ack så fel och pino det blev..

Hörni en jättedum fråga... Vad heter den "vanliga" ingångsmusiken?? Ni vet den där som är i alla filmer och som de flesta har...

• carinokenneth

mendelsons har jag för mig att det är...kolla in svenskakyrkan.se har för mig att du kan se musiken nånstans där..annnars googla den

• AyBee

Hej hopp.

Nu sitter jag här, gräsänkling jag me med en alldeles nyutagen ICA pizza ut ungen, en iskall öl och sonen i säng....
    Ska vara gräsängling hela helgen Men mamma o pappa kommer ner imorgon och håller mig lite sällskap. Sen träggar jag ju några av er imorgon också.

Nu ska jag bara äta innan pizzan kallnar och sen se på "Körslaget" på fyran.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3