• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Troll1

Oj, så söööt Nina var! Undrar just vart hon har fixat sig. Aybee, tack för att dudämpade min nyfikenhet
    Jag förstod nog att hon inte skulle ställa klockan på 08.00 för att visa bilder i tråden hihi.

Vilka sånger hade hon i kyrkan? Spånar för fullt. Det lutar nog åt "Som en saga" med Shirley Clamp om solisten vill (det tror jag nog)

och Nils Ferlins tonsatta dikt. Dessutom har vi en kompis som ska spela ett gitarrstycke.
    Har donat mkt med hemsidan idag. Tiden rusar när man sitter vid datorn

• Troll1
    Majsis2008 skrev 2008-04-06 13:57:58 följande:
    Nu är det uppe i galleriet
    Fin klänning! Är det NIXA? Har också undrat vad man ska ha under en halterneck.
  • Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Aybee vilka fina kort du får fram
    Ja det var underbart att få se henne igår, snart är det Barbas tur tänker på dig gumman :)

Majsis klänningen är såå fin på dig :)

Troll1 det är en fin låt.. Vi håller på med att få tag på noter till våra låtar och få tag på en gitarrist vi med :)

• AyBee

Troll1 - vilken underbar låt. Aldrig hört den förrut. Hmmmmm tål att tänkas på.

Amor - har har typ 50 lika bra kort till.... Ska bli kul att se fotografens redigerade senare......vi får nästa ha (förutom bröllopsklänning festen) en kväll då vi bara har med allas fotoalbum....en foto kväll helt enkelt. Vi ses imorgon på fikat. Ska bli mysigt att "hänga" ett tag.

• AyBee

......och Astriden......när du väl är tillbaka i tråden.

VÄLKOMmEN FRU JARLHOLT

• mrsD

Gokväll!

AyBee - guuuud va hon e fiiin! o vilka bilder du tar!

Majsis - klänningen e jättefin! (o va d de örähngena som ev va för stora? isf, nej de e de inte!)

Va o tittade på brorsonen idag, 7 veckor precis! han va jättesöt=)

• 31 maj 2008

Åh, vad fin hon (de) var! Härligt för er som var där!!! Är supernyfiken på att se lite fler bilder imorgon!

Majsis - klänningen är verkligen jättefin på dig!

Vi har haft en skön helg i Lysekil. Jag hälsade stan från dig, MrsD Vi var och åt lunch på Skaftö Golfklubb igår, så vi passade på att åka och titta på Grunds kyrka och festlokal. Grund - det är verkligen jättefint där ute! Hade spelkväll med en massa vin och goda drinkar igår, och släktkalas idag. Mysig helg helt enkelt.

Har just varit ute och sprungit, det var ett tag sen. Riktigt skönt var det. Nu ska vi laga thaigryta, mums!

• Troll1

Tackar! jag hörde den för första gången häromveckan. Vi får hoppas att hon kan sjunga den till pianoack. Dragspel är inte aktuellt.
    Jag har noterna till "Som en saga" ifall ngn önskar. Fick dem av en snäll brud i en tråd jag startade.

• Troll1

Den går ju fint att dansa vals till också för den som önskar det.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3