• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Astriden

tjohoo tjejer,
    gud så skoj att se sig själv på bild
    jag ska såklart berätta mer sen, men jag kan tala om att det är underbart att gifta sig! Vi båda storlog hela dagen,
    man få en sån adrenalinkick Galet!

Tack för att ni kom,
    Blev så glad när jag såg er i trädgårdshuset.

Idag så har vi åkt runt och betalat, lämnat tillbaka & hämtat allt som va kvar från bröllopet. Nu skall vi ta atg i alla underbara paket
    Imorgon börjar vi med att kika & lyssna på bebisen & sen blir det en tur till Smögen för att stornjuta på spa en natt.

• 31 maj 2008

MrsD - det är jag som har dem. Ingen fara med pengarna, dem kan vi ta senare! Men vi kan absolut ses i veckan så du kan få din pillerburk!

Grund - det var verkligen jättefint där, kan tänka mig att båtturen du säger är mysig.

Snart är det fika!

• 31 maj 2008

Åååååååå, Astriden! Det låter helt underbart!!!!! Känns som om vi andra har något väldigt härligt att se fram emot! Ni var otroligt fina på bilderna!

Skoj skoj att ta tag i paketen!

Mysigt att lyssna och titta på bebisen, och sen spa! Det är så härligt på Smögens havsbad!

• mrsD

31 maj - slutar 17 varje dag denna veckan o på mån åker jag ju till strömstad, så efter 17 någon gång i veckan? utom onsdag.. hmm.. annars e jag flexibel=)

• stenbruden

Grattis Nina!!!!! Låter underbart, är jätte glad för din/er skull! Stor grattis kram!!!
    Ni var ju jättevackra och fina på korten!

• carinokenneth

Astriden: Grattis, ni var väldigt vackra på korten. =)

Ha en mysig vecka.

• Majsis2008

mrsD..här är en till som rä jätteförkyld med feber...

• BarbaBruden

Hej alla! Hoppas fikastunden var mysig! Önskar jag kunde varit med å skvallrat lite men har jobbat 18 timmar detta dygnet.....lite trött nu

Ja, lördagens tillställning var verkligen fantastisk! Hoppas festen blev exakt så underbar som du föreställt dig, FRU Jarlholt D-)

Aybee
    Dina kort e verkligen superduperfina! Du har talang, Bruden!

MalinLars
    Fin hemsida du gjort!

• CRISTAL

GRATTIS FRU NINA

Är lite off från BT men hänger med ändå... Både jag och min käreste fästman har blivit förkylda och försöker övervinna varandra, vem är mest förkyld! Vi låter lite som Dansken, Göteborgaren och Bellman *fniss*

Men sjuk har ingen tid till och jag hoppas ni såg inslaget på västnytt idag om hybridsopbilen som Renova, Volvo Lastvagnar och Norba tillsammans skapat. Helt fantastiskt! Otroligt kul att så mycket händer under praktiken.

Stjärnis: Såg att du frågade hur det gick med inbjudningarna. Ännu inte skrivit ut det som ska skrivas ut och satt ihop allt. Känns skönt att vi är så tidigt ute, än behöver vi inte stressa.

• mrsD

Gomorrn!

Usch, va längesen jag va såhär förkyld.. o d värsta e att jag verkligen, verkligen inte kan va hemma från skolan.. måste gå 9-17 varje dag denna veckan fast d känns som man ska dö.. *överdriver kanske liiite grann*

Hoppas ni hade kul igår!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3