• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Troll1
    malinlars skrev 2008-04-07 10:41:15 följande:
    malinlars08.weddingannouncer.comom någon vill kika in
    Håller me, jättefin sida.
  • malinlars

LÅngserud: Ja PIRR PIRR är det verkligen nu! Det närmar sig med stormsteg!!

Stenis: Tack! Ja låten är verkligen trall vänlig!

L påminnde mig om att vi skulle sätta oss med gästinfon idag till festhäftet... hmm.. typiskt att han skall komma på det nu när jag tänkt fika med er. Men han har rätt.. vi måste fixa lite saker nu.. det är som sagt inte mer än 2 månader kvar & när vi båda jobbar så går tiden väldigt snabbt! Sååå.. tyvärr kommer jag inte till SOHO ikväll.. Men jag antar att vi ordnar en ny fika snart igen

• 31 maj 2008

Grund - ja, det är jättefint där. Har inte varit i Grundsund förut, men i Fiskebäckskil flera gånger.

Tråkigt att det inte blir någon fika för dig, Malin, men ibland måste man fixa med annat. Våra festhäften måste vi verkligen ta itu med, det är ju faktiskt bara drygt 7 veckor kvar! *wiiii*

• malinlars

31 maj: Ja det är ju ännu närmare för er!! Vi har "lejt bort" festhäfts-görandet... till värdarna.. men vi har fått en deadline att vara klara med bordplaceringen & gästinfo till den 18/4.. så det är bara till att sätta igång! Hur känns det för dig? PIRR PIRR också antar jag!

• AyBee

Grund & Troll - ska absolut tänka på saken när det gäller er båda. Ska handla in ett nytt objektiv + en blixt (måste lattja lite först) och fortsätta fota er andra när jag ändå så kommer o tittar på er. Det är ju ett tag kvar så jag återkommer med svar till er båda lite längre fram.

• Grund

Vad gullig du är Aybee!

31maj: visst var "min" kyrka fin? Efter vigseln är det många av brudparen som går ner till vattnet och hoppar i en eka som man ror under bron. Så står alla gästerna ovanför och tar kort osv

• Majsis2008

gud vilket konstigt väder det är nu...först vräker snön ner, sen är det strålande sol

• Troll1

Aybee: Gulle dej ! Ta det lugnt, jag menar inget överpretentiöst. Fick du mailet?
    Här är jättesoligt, men blåsigt. Oj, nu får min lilla busunge tag på mina bröllopsattiraljer.

• mrsD

hej hej!

jag hoppas ngn av er som ska fika hinner se detta... jag kommer INTE till Soho idag.. har blivit megaförkyld..

men tänkte, hur gör jag me hårkuren?? för den skulle ju betalas osv idag.. kanske vi kan ses en snabbis i veckan? d va väl 31 maj som hade dem?

Jättefina bilder AyBee, du skulle lätt kunna ha fotojobb hela sommaren=)

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3