• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Troll1
    Majsis2008 skrev 2008-04-03 10:01:02 följande:
    Helt OT men jag sitter här och funderar på vad jag ska ge min brorso som fyller 1 i slutet av april. Vill ju ge han nåt speciellt han kan ha nytta av länge och så, han e ju även min gudsonfunderar även på vad man kan hitta på till min pappa som fyler 50 i sommar, likabra och börja fundera så man kan spara eller börja spåna.
    En fin bok tycker jag är bra present, kanske ngn Elsa Beskow eller en av Barnkammarböckerna. Håller med Ayebee om Läragåvagn om de inte har det vill säga. Duplo är poppis.
    Min dotter fick en bok som handlade om henne på sin dopdag. En saga som hade hennes namn och även hennes syskons. Det blir roligt att läsa för henne sedan.
    OBS: Detta är till brorsonen i så fall, inte din pappa..
  • Troll1

Förresten, skriv gärna i så fall en liten dikt i boken ex vis...

• Majsis2008

tack så mycket för tipsen...
    guuuuud vilkethärligt väder, hoppas astriden kan få en sånhär dag fast att solen kommer igenom mer...

• Majsis2008

hur många av er ska hitta på nåt kvällen innan bröllopet? Vi kommer ju börja duka redan 12 på fredagen så kommer ju vara klara rätt snabbt då jag inte är så jättepetig med grejer när jag väl fått dom får plats, det sista gör ju värdparet.

• malinlars

Kommer nog bara försöka ta det lugnt med L & min vän som kommer ner hit fr Norrköping... Förhoppningsvis kan det bli så. Vi skall nämligen vara med & duka på torsdagen..

• stenbruden

Jättegärna! Om hon nu bor här så är det jätte intressant!

malinlars skrev 2008-04-03 08:20:29 följande:
    Stenis: Jag har en vän som sjunger underbart vackert.. tror tyvärr hon bor i Malmö nu.. men om du vill kan jag försöka få tag på henne å fråga om han kan tänka sig sjunga??
  • Majsis2008

ok...jag funderar på att umgås me vänner som vanligt eller hos föräldrarna

• Majsis2008

ok...jag funderar på att umgås me vänner som vanligt eller hos föräldrarna

• Långserud

Hej!

Åh vilket härligt väder!

Vi ska ju som bekant gifta oss i urskogen varvid många av våra gäster kommer redan på fredag så för att få så mkt tid med dem så ska vi ha lite oprenatiös korvgrillning (alla tar med vad man vill grilla) vid den stugby som de flesta ska bo i.

Men det kommer bli en tidig kväll, misstänker att vi behöver vara hos frissan redan 7:00 (avfärd hemifrån ca 0615 för att hinna) men mina tärnor har lovat att jag ska få sova i bilejn dit...om det går!

Amor: Hade du massa länkar till bra smyckessidor, är på jakt efter århängen!

Vilket fint blomsterarrangemang du hade gjort, vad var det för blommor (så dålig på vad blommor heter) och avd var det för ludd/strån runt om, det var fint!

Stjärnis: Har verkligen inte hunnit med rimmandet, de följer med på tåget till Sthlm imorgon, ska gnugga mina grå!

MalinLars: På mån är det 2 mån kvar! gaaa!

Tycker jag surfat som en tok efter frisyrer men inte hittat ngn som känns rätt. Osäker på vad man passar i! Samma gäller buektten, svårt.

Ha en bra vårdag alla!

Kram!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Långserud, tack jag andvände oasis och andvände rosa och vita nejlikor! 7 st i varje sedan det gröna luddet runt enkelt och hur fint som helst! Har det på köksbordet hemma

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3