Någon mer än vi som träffat´sin m2b via nätet?
Är lite nyfiken på att höra om det är fler här inne än jag och min m2b som träffades via en matchmaking site på nätet. Vi träffades via motesplatsen.se, helt fantastiskt!
Är lite nyfiken på att höra om det är fler här inne än jag och min m2b som träffades via en matchmaking site på nätet. Vi träffades via motesplatsen.se, helt fantastiskt!
Jag och M2B träffades på darkside.se. Kanske inte den allra vanligaste sidan att träffa sitt livs kärlek på men ändå. Det var i nov 2006. Nu gifter vi oss i augusti 2008.
Vi träffades också på nätet! På lunarstorm. Inte alls meningen faktiskt, jag var inte i det läget att jag ville ha en pojkvän och han var nyseparerad med sin fru, så nyligen att de fortfarande bodde tillsammans eftersom de inte hade hunnit skaffa nya lägenheter än. Ingen bra tajming med andra ord, men vad brydde sig kärleken om det?
Nu är vi förlovade sen snart ett år tillbaka efter fem år som sambos, och i augusti gifter vi oss!
Vi träffades förvisso inte via någon matchmaking site, men via nätet ändå. Sidan hette Epuls och en dag när min m2b fortfarande var relativt nyinflyttat i stan, så gick han in där för att se om det fanns några fler från Tranås. Där fanns jag och vi började skriva till varandra. Det gick från korta meddelanden, till låååånga mail, fikaträffar och timmarlånga promenader. Vi blev först vänner och nu har vi varit tillsammans i snart 3½ år, förlovade i 4 månader och nästa år gifter vi oss. Så det kan gå.
träffade min sambo på aftonbladets chatt 03. Nu har vi två barn och ska gifta oss 19 juli
Ni som träffades på lunar: Har ni kvar eran lunar?
Det är alltså några fler här som träffats på nätet. Spraydate och lunar verkar va populärt. Jag och min blivande möttes på blip.se. Han jobbade där och jag hängde där... mycket. =P Vi träffades irl 2 veckor senare och på den vägen är det...
Vi träffades på Lunarstorm i september 2002,
träffades irl i oktober 2002,
blev tillsammans november 2002,
flyttade ihop juni 2004,
förlovade oss juli 07,
Kan tillägga att jag var 17, och sambon 19år när vi träffades.
jag har kvar min lunar, men inte sambon.
Vi träffades på spraydate Julen 2005, tyckte inte var var något utöver det vanliga för varandra och det blev inta av att vi träffades...förens 9:e April 2006, vi bodde nära varandra, jag fick ett sms om vi skulle ses...varför inte tänkte jag (tyckte allt var skit o att det inte kunde bli värre . Kan nästan påstå att det var kärlek vid första ögonkastet o vi blev båda överraskade! Sedan den dagen, han och jag! Blev överraskad med ett frieri på knä vid Cornelisparken, Södermalam, 9:e Februari 2008. Snabba ryck, vi gifter oss i Katarina Kyrka 5:e Juli 2008.