Någon mer än vi som träffat´sin m2b via nätet?
Är lite nyfiken på att höra om det är fler här inne än jag och min m2b som träffades via en matchmaking site på nätet. Vi träffades via motesplatsen.se, helt fantastiskt!
Är lite nyfiken på att höra om det är fler här inne än jag och min m2b som träffades via en matchmaking site på nätet. Vi träffades via motesplatsen.se, helt fantastiskt!
Vad kul att läsa om alla andras erfarenheter, och att det är så vanligt att det går snabbt. Skönt att veta att vi inte är de enda :D
Vi träffades på spray date i november 06,
träffades irl i december -06,
blev tillsammans nyåret 07,
flyttade ihop mars 07,
förlovade oss juni 07,
gifter oss juni 08!
*ler* Vi träffades via Lunarstorm (!) och chattade ett bra tag innan vi vågade prata i telefon. Sedan träffades vi för första gången den 2/11-2000. Den 2/11-2002 förlovade vi oss och den 15/12-2007 gifte vi oss. Heja nätet!
Även vi är ett nätpar...
Vi träffats på dejtingsidan E.kontakt.
Sågs för första gången IRL 2 juli 2006
Blev tillsammans 8 juli 2006
Flyttade ihop 11 september 2006
Förlovade oss 8 juli 2007
Kommer att gifta oss Juli 2009
Kärlek vid första ögonkastet....
Vi träffades också via Internet... på ett lite annorlunda sätt.
Julen 2004 berättade jag för en god vän att jag aldrig träffade ngn seriös kille - vare sig på krogen eller Internet. Ja, jag beklagade mig helt enkelt för henne. Tänkte inte mycket mer på vår diskussion efter att vi skiljts åt förrän den 12 januari 2005 då jag fick ett mejl av en Daniel. För att göra en lång historia kort så hade min kompis "hittat" denna Daniel på Lunarstorm och tyckte att han och jag skulle passa bra ihop. Efter tvekan så mejlade Daniel till mig. Jag skrattade hjärtligt när jag läste hans mejl och svarade givetvis. Mejlkontakten övergick till MSN och därefter till telefonkontakt. Den 5 februari 2005 träffades vi IRL första gången och samma år den 1 sepember flyttade vi ihop. Den 25 september 2007 förlovade vi oss och den 20 september 2008 gifter vi oss
Weee... life is a fairy tale!
Vi träffades via match.com, första mejlkontakten slutet av august förra året, första dejten 15 september och i november hade han mer eller mindre flyttat in hos mig . Nu har vi köpt lägenhet och flyttar in om två veckor, planerar bröllop januari 2009!
Håller med tidigare kommentarer om att det kan gå snabbt när det känns rätt. Sedan ska man väl inte sticka under stol med att den berömda klockan tickar...
Vi träffades på 35+ redan 1 april 1998 och IRL två veckor senare. Efter ett halvår flyttade vi ihop och vi gifte oss för två år sedan. Just nu sitter vi bägge två vid köksbordet vid varsin dator och skriver för fullt - på olika forum. Lite lustigt, faktiskt.
En till mötesplatsen här Träffandes november 05, förlovades oss januari 07 och gifter oss september 08.
Flyttade ihop efter tre mån haha
Inte läst igenom allt... men vi träffades på Lunarstorm Januari 2006 och sedan träffades vi 3 Mars. Sen dess har det gått fort
Träffades på spraydate.
1/6-06 första daten
25/7-06 förlovning
11/8-07 gifte vi oss
Snabba bud
Bättre att leva medans man lever.