• Tjinglan

Någon mer än vi som träffat´sin m2b via nätet?

Är lite nyfiken på att höra om det är fler här inne än jag och min m2b som träffades via en matchmaking site på nätet. Vi träffades via motesplatsen.se, helt fantastiskt!

• Svar på tråden Någon mer än vi som träffat´sin m2b via nätet?
  • fjäskan

egensinnig
    hehe 1 April ja med!

• Bluebride

min m2b var faktiskt min flyttkarl när jag flyttade från mitt ex. Dessvärre fick jag inte tillgång till nycklarna till min lägenhet, så vi fick åka med lasset 10 mil extra till honom, där jag bodde med honom i hans morfars hus, tills jag flyttade till min lägenhet, men vi hade fastnat för varandra så han flyttade med hastigt jag vet, men det gick ju bra

• Silva79

Träffade min m2b på Helgon.net för lite mer än 3 år sen. Vi flyttade ihop ca 3 månader efter första kontakten!

• generalskan

Jag träffade min Älskling på happypancake i mitten av september 2007 träffades IRL 29 september blev tillsammans då hade chattat och skickat massor av sms innan vi sågs. Flyttade ihop 1 november 2007 förlovade oss 23 november och gifter oss 15 mars 2008

• Tjinglan

Ha ha! Va roligt!
    Så himla kul att höra sånna historier!

Bluebride skrev 2008-02-12 11:32:09 följande:
    min m2b var faktiskt min flyttkarl när jag flyttade från mitt ex. Dessvärre fick jag inte tillgång till nycklarna till min lägenhet, så vi fick åka med lasset 10 mil extra till honom, där jag bodde med honom i hans morfars hus, tills jag flyttade till min lägenhet, men vi hade fastnat för varandra så han flyttade med hastigt jag vet, men det gick ju bra
  • Tutik och Prasart

Min blivande och jag har rätt mycket gemensamt ihop som vi upptäkte första gången vi träffades.

Vi spelar golf.
    Är från asien båda två(ej samma land)
    har adopterade syskon. (Min sambo och min storebror från samma land Thailand.)
    Jag och hans lila syster från samma land Indonesien)
    Är bil tokiga båda två.
    Så det var väll lite för att vi träffades igen.

jag har träfft pojkvänner på nättet sedan 97.

• Bluebride

tack. jag minns det ganska bra. Han hade köpt nya jeans men glömt bort den långa klisterlappen på benet med storleken på, så jag frågade honom om han hade köpt nya byxor

Tjinglan skrev 2008-02-12 11:36:15 följande:
    Ha ha! Va roligt!Så himla kul att höra sånna historier!
  • Fejs

Har bara haft pojkvänner som jag träffat via nätet (sen 99) och min m2b träffade jag 2003. Sa hej på Lunarstorm sen var det icq eller msn som gällde.

• fjäskan

Min fästman föll för mina ögon och jag för att han var så snygg i keps Allså vid första blick, vid närmare skallgång fann vi att vi är teknikfreaks båda två. Vår största dröm är att fixa bio i gillestugan !

• Marsaphir Marlean

Min och min killes första samtal IRL handlade om *I en kvart* att han inte gillar kräftor och jag ÄLSKAR kräftor!!! Idag 4 år senare gillar han fortfarande inte kräftor och jag avgudar de! Hehe, officiellt har vi inte träffats på nätet dock, hans föräldrar tror bara det är pervon online.

Svar på tråden Någon mer än vi som träffat´sin m2b via nätet?