Någon mer än vi som träffat´sin m2b via nätet?
Är lite nyfiken på att höra om det är fler här inne än jag och min m2b som träffades via en matchmaking site på nätet. Vi träffades via motesplatsen.se, helt fantastiskt!
Är lite nyfiken på att höra om det är fler här inne än jag och min m2b som träffades via en matchmaking site på nätet. Vi träffades via motesplatsen.se, helt fantastiskt!
Japp, vi träffades via nätet! Spraydate av alla ställen...
Jepp, jag och min m2b träffades på spray date
Vi träffades på spraydate
Vi träffades oxå på nätet :)
M2b och jag träffades på Spray Date.
För snart två år sen.
Oj vad många det var så träffades via Spray Date.... =)
Vi träffades på nätet för över sex år sedan! Haha det var däremot inte på ngn matchmaking-site utan han hittade mig på lunarstorm av alla ställen (jag var 16 år då) och la till mig på ICQ (typ som msn ni vet?). .
Kul att så många andra har gjort det, trodde vi var typ dom enda Man har ju hört att dte ska vara så vanligt att träffas på nätet men jag har aldrig träffat/pratat med nån som har gjort det
Sokkerkakan
Hahaha, precis så var det för oss också fast omvänt! Det var JAG som la till honom på ICQ. Rätt kusligt egentligen. Det var första och enda gången i mitt liv som jag sökte kontakt med en total främling på det sättet. Vi hade inte pratat och jag visst ingenting om honom, hade bara sett en (ganska dålig) bild. Men jag hade tråkigt, fick en impuls och tänkte "vad fan"...
Två månader senare var vi förlovade, men det är en annan historia.
Vi träffades oxå på nätet!!
Fast ingen match-making sida.
Vad säger man....fjärde gången gillt? ;)