Bröstförstoring 12
Välkommen till tråd nummer 12!
Välkommen till tråd nummer 12!
blivande fru carlsson skrev 2008-04-15 14:02:10 följande:
har en väninna som alldeles i förra veckan köpt nya tuttar! de blev super snygga, så nu har mina tankar att skaffa tuttar senare i livet ändrats, är super sugen nu!! hon betalade 37 000, utan lyft.
är det någon som vet var man kan lägga ut anonser? jag har fått bröstförstoringstabletter men vill inte ha dom skulle behöva bli av med dom. är det någon som vet var man kan lägga ut dom? hör gärna av er till min gb mvh Patricia
Gabbe:
Jo! :) ja är så nöjd! det blir bakom muskeln, och det är nån ny textur på implantatet som lär vara jätte bra. :)
jag skall höra av mig o berätta hur det blev sen! :)
Kramiz
hej igen :D
finns det nån här som vet nån kändis som lagt in 650cc ?
eller var det skulle finnas nån bild?
har letat som en tok på en massa inet sidor för att jämföra, men svårt att hitta med just den storleken på implantat.
nån som kan hjälpa? vill ju gärna veta hur det kommer se ut sen :-P
kirurgen hade inte så stora implantat att visa mig när jag var på konsulation :-S hehe. så resultatet var lite svårt att föreställa sig.
skicka länkar eller säg nån kändis så vet jag vad jag skall jämföra med :)
kRAM
images.google.se/imgres&imgrefurl=www.aftonbladet.se/nyheter/article119178.ab&h=277&w=368&sz=16&hl=sv&start=1&um=1&tbnid=Voej6iN_2eQO9M:&tbnh=92&tbnw=122&prev=/images%3Fq%3Dsilikon%2Bbr%25C3%25B6st%26um%3D1%26hl%3Dsv%26rlz%3D1T4ADBF_svSE248SE248%26sa%3DG
länken fungerade inte